div size . IE vs Mozilla
Fra : Simon Peter

Dato : 20-11-07 16:25

Jeg har et problem med min div box, med billederne i.

I IE bliver billederne i div boxen uanset størelse på browseren,
mens de i mozzila hopper ud. Vil helst ungå at lave en permanent
size.

Hva' er det jeg gør forkert ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Simon Peter

Dato : 20-11-07 16:27

Kunne også lige posted linked http://takeoverthe.net/Hyrden/ :)

Fra : Per Rasmussen

Dato : 20-11-07 16:48

Simon Peter wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Kunne også lige posted linked http://takeoverthe.net/Hyrden/ :)

Validering af siden er din ven.
Så vil du finde mange af de fejl der er, og måske virker siden
som du ønsker det bagefter.
En anden ting overvej, om siden overhovedet skal laves med frames

PerR

Fra : Simon Peter

Dato : 20-11-07 17:56

Det med frames er rigtigt nok, regner heller ikke med at bruge dem,
jeg har haft kigget på W3C før jeg posted, selv om min side ikke
lever op til standarten kan jeg ikke se at nogle af de fejl skulle
have betydning for mit problem, min side virker som den skal 100 % i
IE, men ikke i mozzila undre mig en del over det.

Fra : Per Rasmussen

Dato : 20-11-07 18:44

> [...]
> have betydning for mit problem, min side virker som den skal 100 % i
> IE, men ikke i mozzila undre mig en del over det.

Et par vigtige ting som doctype og charset manglede

PerR

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 20-11-07 21:29

Simon Peter skrev:
> Kunne også lige posted linked http://takeoverthe.net/Hyrden/ :)

404-fejl kl.21.30 20/11.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Simon Peter

Dato : 21-11-07 15:44

Siden er taget ned, da Per Rasmussen havde ret.