Kompozer
Fra : Bent Johannisson

Dato : 11-11-07 16:19

Jeg er ved at skifte fra Frontpage og er blevet anbefalet
Kompozer!
Det giver mig nogle problemer når jeg har hentet den er der ingen
install eller setup fil med, så jeg kan ikke få Kompozer seneste
version eller sprogpakken instaleret.
Jeg kan dog bruge den son en exe fil, men det er jo ikke det der
er meningen.
For en god ordens skyld instalerede en ældre version af kompozer
der var ingen problemer.
Jeg håber der er nogen der vil skrive en vejledning.
Hilsen
Bent Johannisson

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-11-07 17:11

Den 11-11-07 16.19 skrev Bent Johannisson følgende:
> [...]
> Det giver mig nogle problemer når jeg har hentet den er der ingen
> install eller setup fil med, så jeg kan ikke få Kompozer seneste

Jeg har lavet en installationspakke, som du kan hente her (direkte link):
http://80.62.45.5/projekter/kompozer-0.7.10-win32.exe

Du skal installere sprogpakken manuelt - jeg regner med på et senere
tidspunkt at lave en samlet pakke. Sprogpakken kan hentes her:
http://80.62.45.5/projekter/langpack-da.xpi

Hjælp til installation af sprogpakken kan du finde her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu-trin-installation.html
Ovenstående guide og de tilhørende guider handler om Nvu, en forløber
for KompoZer, men forskellen er ikke så stor. Jeg arbejder på en
opdatering af siderne, som forhåbentlig snart er færdig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Bent Johannisson

Dato : 11-11-07 18:08

Kim Ludvigsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> for KompoZer, men forskellen er ikke så stor. Jeg arbejder på en
> opdatering af siderne, som forhåbentlig snart er færdig.

Tak så blev den installeret
Med venlig hilsen
Bent Johannisson