Træt af naboens hund ?
Fra : JBH

Dato : 19-01-08 18:35

Så kan bare gå over og skyde den og slippe med en tiltale for hærværk.

http://ekstrabladet.dk/112/article966261.ece

mvh
JBH

Fra : jopa

Dato : 19-01-08 18:45

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev
> Så kan bare gå over og skyde den og slippe med en tiltale for hærværk.
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article966261.ece

Nu kræver det jo våbentilladelse og at hunden render frit på drabsmandens
enemærker samt advarsler inden man skyder den.
Og igen EB er ikke et sandhedsvidne

Jeg har da selv skudt en del katte i tidens løb, men det er jo også skadedyr

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-08 20:01

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så kan bare gå over og skyde den og slippe med en tiltale for
> hærværk.
> http://ekstrabladet.dk/112/article966261.ece

Jeg var meget forarget da jeg læste om det dengang han havde gjort
det. Jeg læser aldrig Ekstrabladet, så det var ikke der jeg hørte om
det.

Man må ta' sig til hovedet, og manden er præst ???

Han har jo også "sagt op", men det kan måske være, at hans foresatte
(biskop) har opfordret ham til at gå frivilligt og "hjulpet" ham med
ansøgningen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : lh

Dato : 19-01-08 20:06

> [...]
>
> Han har jo også "sagt op", men det kan måske være, at hans foresatte
> (biskop) har opfordret ham til at gå frivilligt og "hjulpet" ham med

Det har også været fremme i Tv, for jeg har også hørt om det og jeg læser
aldrig ekstrabladet.

At du John, har skudt en del katte i tidens løb, håber jeg da ikke betyder
du bare knalder løs når du ser en kat!?
Og at katten er et skadedyr, hvor har du det fra.....

lh

Fra : jopa

Dato : 19-01-08 20:17

"lh" <com@comhere.dk> skrev

> At du John, har skudt en del katte i tidens løb, håber jeg da ikke betyder
> du bare knalder løs når du ser en kat!?

Selvfølgelig ikke.
jeg har jo Milo

Har faktisk skudt en del før i tiden for at tynde ud i bestanden da vi havde
staldkatte.
De var ikke håndtamme og de fleste var tilløbere som formerede sig som
rotter.

Har da også skudt nogle af naboernes.
Gider ikke at have det svineri med kattelort allevegne og så stinker det
frygteligt.

> Og at katten er et skadedyr, hvor har du det fra.....

Hvis folk ikke holder deres katte på deres egen parcel så er det skadedyr i
mine øjne og jeg gider ikke have folks katte rendene i mine stuer.
Har været ude for at tamkatte har sovet i min seng grundet åbent vindue op
til flere gange.
Da vi havde små børn sked kattene i deres sandkasse osv jo det er et
skadedyr.
det er så slut nu

Jeg har intet i mod at folk holder katte og kan lide dem, men de skulle
fandme have en bøde hvis de lader deres katte rende frit.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 19-01-08 20:24

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg har intet i mod at folk holder katte og kan lide dem, men de skulle
> fandme have en bøde hvis de lader deres katte rende frit.

Her er jeg faktisk ret enig med dig, John.
Det er ikke en umulighed at holde en kat inde på egen grund, - hvis man har
viljen til det!.

Jeg har også haft mine irritationer over nabokatte, lort i sandkasser, lort
i blomsterbede, kattejammer natten lang, ungernes kaniner der er blevet
fundet maltrakteret, en dræbt, en bare lemlæstet af en kat, hankattepis
overalt i garagen, i gården osv. Jo, det kat være et irritationsmoment..

Havde det været vore hunde der havde rent rundt på den måde, så var der
ramaskrig.

Jeg holder meget af vores katte, og katte i almindelighed, men græmmes over
folks ligegyldighed og mangel på omtanke for sine omgivelser.

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 19-01-08 20:40

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> Her er jeg faktisk ret enig med dig, John.

Tak endelig en kvinde med fornuftige meninger om katte.

> Det er ikke en umulighed at holde en kat inde på egen grund, - hvis man
> har viljen til det!.

Det skal man faktisk.

> [...]
> blevet fundet maltrakteret, en dræbt, en bare lemlæstet af en kat,
> hankattepis overalt i garagen, i gården osv. Jo, det kat være et

der findes ikke et klammere dyr end katte specielt dem med tyndskid bvadr.

> Havde det været vore hunde der havde rent rundt på den måde, så var der
> ramaskrig.

Nemlig

Nu har jeg Milo til at jage dem af helvede til men skulle der komme en ind i
mit hus blev den omgående aflivet.

Nu er Tove sur på mig
--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 19-01-08 21:06

> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> Tak endelig en kvinde med fornuftige meninger om katte.

Jeg tror nu at der er mange med samme mening.

> Det skal man faktisk.

men de færreste gør det, desværre.

> der findes ikke et klammere dyr end katte specielt dem med tyndskid bvadr.

Det er nu ikke kattenes skyld at de er tyndskid.. (-;

> Nu har jeg Milo til at jage dem af helvede til men skulle der komme en ind
> i mit hus blev den omgående aflivet.

Mine jagter også nabokattene ud af matriklen, men er meget glade for vores
egne 3 fede pelsklumper.

> Nu er Tove sur på mig

Hun siger nok at du skal vaske din grimme mund med 3 dobbelt salmiak, men
hun er i bund og grund også enig med dig, hendes kat kommer heller ikke ud
af matriklen.

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 19-01-08 21:17

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev >>

> Det er nu ikke kattenes skyld at de er tyndskid.. (-;

Det er jeg klar over men det er jo mig der skal rengøre efter dem.

Vi havde for nogen år tilbage besøg af en sådan i vores stue, og vi kunne
ikke finde ud af hvor stanken kom fra,.
Den havde skidt tyndt bag vores sofa på et helt nyt gulvtæppe.

Ja undskyld men er der noget der kan pisse mig af er det folk der ikke
holder deres kat hos dem selv.
Skulle jeg skyde en med navneskilt på ville det glæde mig at aflevere
skiltet.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 19-01-08 22:26

> [...]
> holder deres kat hos dem selv.
> Skulle jeg skyde en med navneskilt på ville det glæde mig at aflevere

Du skal bare vide at hvis din hund skider på mit fortov, så trækker jeg den
i halsbåndet efter min motorcykel indtil røven er slebet af kræet..

Lyder det lidt sygt?
Prøv at læse dine egne indlæg.
Du skyder katte der kommer ind i din have, skyder du også myg og fluer og
ræve og fugle og postbude?

Jeg bor i Nordsjælland, er jeg i sikkerhed for din skadedyrsbekæmpelse?

Michael

Fra : jopa

Dato : 19-01-08 22:43

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev >
> Du skal bare vide at hvis din hund skider på mit fortov, så trækker jeg
> den i halsbåndet efter min motorcykel indtil røven er slebet af kræet..

Det kommer den aldrig til.
Du er velkommen til at se om du kan komme til dens halsbånd

> Lyder det lidt sygt?
> Prøv at læse dine egne indlæg.

Udemærkede indlæg i en hundegruppe

> Du skyder katte der kommer ind i din have, skyder du også myg og fluer og
> ræve og fugle og postbude?

Fat det mand.
Folk har pligt til at holde deres skide katte på egen parcel. Samme gælder
hunde.

Jeg har en hund der jager udyrene af H til så jeg behøver ikke at skyde dem.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 19-01-08 22:51

> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev >
>
> Det kommer den aldrig til.
> Du er velkommen til at se om du kan komme til dens halsbånd

Nemt, jeg kører den over med min bil først....sådan et skide skadedyr som
skider.

Fra : jopa

Dato : 19-01-08 23:06

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev

> Nemt, jeg kører den over med min bil først....sådan et skide skadedyr som
> skider.
Nu skider den kun på min egen ejendom hvor den stort set aldrig kommer væk
fra.
Så chancen for at den skider på en eller andens fortov er ikke til stede.
Den har 2 tønder land at skide på og hvor jeg bor findes ikke fortove.
Jeg har i øvrigt vist nok skrevet at jeg har en hund til at jage dem af H

Fra : Winther

Dato : 20-01-08 12:00

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ræve og fugle og postbude?
>
> Jeg bor i Nordsjælland, er jeg i sikkerhed for din skadedyrsbekæmpelse?

Tag dig ikke af Jopa, han har nogle psykopatiske træk der kommer til udtryk
hver gang nogle nævner ordet kat.
Mus i et tidligere liv måske, eller også fik han ikke banket BZ ere nok før
han kom under offentlig forsørgelse..

Fra : jopa

Dato : 20-01-08 12:11

"Winther" <nobody@home.dk> skrev

> Tag dig ikke af Jopa, han har nogle psykopatiske træk der kommer til
> udtryk hver gang nogle nævner ordet kat.

Glimrende sagt

> Mus i et tidligere liv måske, eller også fik han ikke banket BZ ere nok
> før han kom under offentlig forsørgelse..

Med offentlig forsørgelse mener jeg lønnet af det offentlige jobber da
hver dag.
Nu har vi ikke så mange BZ ere i Sdr Jylland så jeg retter min galde mod
kattene i stedet.

Fatter ikke at man ikke kan have en mening om katte uden at man derfor er
psykopat.
Jeg hader andre folks katte specielt dem der skider på mit nye gulvtæppe.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 13:11

> Fatter ikke at man ikke kan have en mening om katte uden at man
> derfor er psykopat.
> Jeg hader andre folks katte specielt dem der skider på mit nye
> gulvtæppe.

Selvfølgelig må man da have en mening om katte, men eftersom mange
af dem der skriver her i gruppen også har katte, så er din
udtryksmåde måske en smule for rabiat.

Nu er jeg glad for de fleste af verdens dyr, og jeg synes det er
lidt forkert, at man på den måde menneskeliggør kattene. De har jo
ikke bedt om at blive sat i verden, og det kan da på ingen måde
lægges kattene til last, at de opfører sig som katte gør. Det er
ejernes opgave at sørge for at de ikke generer andre, og det kan
godt være svært, hvis man lader sin kat løbe hvor den har lyst. Det
er nu engang kattes natur at gøre som de gør.

Kattehadere får det til at se ud som om kattene bevidst er
ondskabsfulde og driller hvor de kan komme til det. Jeg tænker på
Middelalderen, hvor man troede at katte var den onde selv, og derfor
skulle udryddes. Vi skulle da gerne være nået lidt længere.

Vores samfund lider i den grad af stigende intolerance både over for
hinanden, og især over for dyrene som jo ikke kan gøre for, at deres
mennesker ikke formår at tænke sig om. Dette gælder vist både for
hunde- og katteejere. Jeg ville nødigt være en kat.

Fra : jopa

Dato : 20-01-08 13:19

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Selvfølgelig må man da have en mening om katte, men eftersom mange af dem
> der skriver her i gruppen også har katte, så er din udtryksmåde måske en
> smule for rabiat.

Nu er jeg rabiat af afstamning
Der er mange der ikke opfatter mine signaler som jeg udtrykker ved at bruge
mange af dem her [ ] og mange kender nok ikke betydningen af smileys.

Men korrekt jeg hader andre folks katte og specielt de mennesker der lader
dem rende frit.
Ville 10 gange hellere banke en useriøs katteejer eller en BZ er

Bemærk venligst at jeg i et af indlæggene sagde at jeg sagtens forstod at
der er folk der holder af katte.
Jeg gør blot ikke.
Min kone elsker katte

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 13:39

> Der er mange der ikke opfatter mine signaler som jeg udtrykker
> ved at bruge mange af dem her [ ] og mange kender nok ikke
> betydningen af smileys.

Jo, det tror jeg såmænd nok at mange gør, men mange mener måske ikke
at en smiley kan "formilde" nogle af udtalelserne. Det er så bare en
formodning fra min side. Jeg kender dig jo efterhånden.

> Ville 10 gange hellere banke en useriøs katteejer eller en BZ er

Ja, se - der er du inde på noget af det rigtige. De skal da bare
have smæk

> Bemærk venligst at jeg i et af indlæggene sagde at jeg sagtens
> forstod at der er folk der holder af katte.

Det ved jeg. Det har du sagt før, så det tror jeg på.

> Min kone elsker katte

Hurra for "fru Jopa", hun er en af "vore".

Fra : lh

Dato : 20-01-08 13:58

> [...]
>
> Det ved jeg. Det har du sagt før, så det tror jeg på.

> Hurra for "fru Jopa", hun er en af "vore".

Jeg har det så skidt med ordet "hader". Det er sådan et ondt og kynisk ord.
Hvorfor "hader" nogen katte og andre dyr og mennesker for den sags skyld, så
intenst at de bare skal/kan skydes, bankes, mishandles. Hvad er "vi" for
nogle egoistiske "mennesker" der tror vi ejer hele verden og dermed også
ødelægger den for os selv og ikke mindst for vore dyr omkring også.
Jeg mener oprigtig at mennesker som hader, uanset hvad de hader, så har de
et meget stort problem. Had kan hurtigt føre til alvorlige ting - og det gør
det jo så vitterlig også.

Jeg selv kan da sagtens se problematikken omkring kattene som nu startede
dette her, og jeg kan sandelig også blive irriteret over en kat der skider
og især strinter allevegne eller hvad det nu er, men derfra og så til at
gøre den fortræd - det kunne jeg da aldrig finde på.
Jeg kunne overhovedet ikke gøre nogen som helst fortræd, hverken dyr eller
mennesker. Hvor er vi kommet hen, når vi ikke kan snakke os til rette og
dermed øver folk selvtægt.
Jeg har så svært ved at finde de rette ord for det jeg syntes menneskerne er
blevet til. Ikke meget skal krydse nogens vej, før det tænder folk af. Bare
se i trafikken hvis man ikke får flyttet sig hurtigt nok, så får man både
horn, en finger eller det der er værre.
Jeg har det faktisk sådan at jeg holder mindre og mindre af menneskeracen.
Jeg har mennesker omkring mig jeg holder meget af, så det skal ikke
misforstås, men for hvert mord, mishandling, røveri ja der mister jeg altså
en del for mine medmennesker.

lh

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 14:21

"lh" <com@comhere.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så har de et meget stort problem. Had kan hurtigt føre til
> alvorlige ting - og det gør det jo så vitterlig også.

Det er nemlig helt rigtigt. Der er alt for meget had i samfundet, og
det bare stiger og stiger. Gud ved hvor vi ender. Unge mennesker
bliver næsten hver dag stukket ned på åben gade p.g.a. de nægter at
udlevere deres hue, mobiltelefon, penge o.s.v. . Mange er desværre
ikke nået længere end neandertalstadiet.

> Jeg kunne overhovedet ikke gøre nogen som helst fortræd, hverken
> dyr eller mennesker. Hvor er vi kommet hen, når vi ikke kan
> snakke os til rette og dermed øver folk selvtægt.

Selvtægt er ikke særlig positivt, dog er det i nogle tilfælde
forståeligt, at et menneske kan "kortslutte" i sin sorg, hvis det på
grund af andres ondskab har mistet noget det elskede.

Min bemærkning til John om, at jeg var enig i, at useriøse
katteejere og BZ'er skulle have smæk var nærmest sarkastisk, derfor
en bagefter. Det gavner jo desværre ingen steder, og vi kan vist
godt blive enige om, at tryk avler modtryk

Fra : pwh

Dato : 20-01-08 19:32

lh, skrev:

> [...]
> kat der skider og især strinter allevegne eller hvad det nu er, men
> derfra og så til at gøre den fortræd - det kunne jeg da aldrig finde

Skal vi så også til at skyde alle de fugle der skider på vores biler,
næh hvor går grænsen, opfat katte som en del af virkligheden
på godt og ondt, ikke noget at stresse op over

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 20-01-08 20:54

On Sun, 20 Jan 2008 13:19:12 +0100, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Men korrekt jeg hader andre folks katte og specielt de mennesker der lader
>dem rende frit.
>Ville 10 gange hellere banke en useriøs katteejer eller en BZ er

Mine katte render frit, John. Hvornår stiller du op til at banke mig?

Mn alt andet lige, så forstår jeg udemærket, hvis folk er trætte af at
have andres katte hængende. Fik selv besøg af en fertil hankat, som
overp*ssede hele mit bryggers. FØJ, for en stank!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 21:10

> [...]
> af at have andres katte hængende. Fik selv besøg af en fertil
> hankat, som overp*ssede hele mit bryggers. FØJ, for en stank!

Det værste er næsten, at det er utroligt svært at få lugten væk.
Bortset fra analkirtel-duft, er det nok den værste "duft" jeg
kender.

Fra : lh

Dato : 20-01-08 13:24

> [...]
> mennesker ikke formår at tænke sig om. Dette gælder vist både for hunde-
> og katteejere. Jeg ville nødigt være en kat.

Godt sagt Tove!

lh

Fra : pwh

Dato : 20-01-08 19:27

Tove Krieger, skrev:
> Jeg ville nødigt være en kat.

Jeg ville da gerne værer i min kats sted,
den hygger sig ganske glimrende
Mad ad libitum, en vidunderlig ejer, 2 vagthunde
der holder dens have fri for andre katte.
Og ikke mindst af alt, total frihed til at skide i hele
nabolagets haver og dræbe fugle/mus/egern/rotter
som den orker. Ikke et helt ringe liv

/Jens

Fra : lh

Dato : 20-01-08 19:48

> [...]
> der holder dens have fri for andre katte.
> Og ikke mindst af alt, total frihed til at skide i hele
> nabolagets haver og dræbe fugle/mus/egern/rotter

Sådan.............

lh

Fra : pwh

Dato : 20-01-08 20:07

lh, skrev:

> Sådan.............
>
> lh

Lige nu prøver den efter bedste evne at stampe
min nyfyldte vom i form så den kan ligge behagligt
Den mener jo at jeg lige så godt kan bruge tiden fornuftigt
og kæle kat når jeg sidder ved computeren med benene oppe

/Jens (som har ædt for meget til aften)

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 20:12

> [...]
> der holder dens have fri for andre katte.
> Og ikke mindst af alt, total frihed til at skide i hele
> nabolagets haver og dræbe fugle/mus/egern/rotter

LOL Jeg fik vist ikke formuleret mig godt nok. Der er et utal af
hjem jeg gerne ville være kat i - incl. mit eget. Jeg ville
simpelthen nyde at være kat hos mig, men det gør Mini altså osse' -
siger hun.

Jeg tænkte på de stakkels små herreløse katte. Dem ville jeg godt
nok ikke bytte med.

Fra : pwh

Dato : 20-01-08 20:31

Tove Krieger, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> LOL Jeg fik vist ikke formuleret mig godt nok.

Det og så stavning er jo dit store problem,
som sædvanligt bærer vi over

> Jeg tænkte på de stakkels små herreløse katte. Dem ville jeg godt
> nok ikke bytte med.

Vi skal altså læse hvad du tænker, og ikke hvad du skriver

/Jens (som lige har smidt katten ned, benene sov)

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 20:43

> Det og så stavning er jo dit store problem,
> som sædvanligt bærer vi over

Tjah, jeg kan da godt se, at jeg skal til at tage fat på det med
stavningen.

> Vi skal altså læse hvad du tænker, og ikke hvad du skriver

Ja, det er vel ikke for meget forlangt.

> /Jens (som lige har smidt katten ned, benene sov)

Dyrplager !!!

Fra : pwh

Dato : 20-01-08 20:51

Tove Krieger, skrev:

> Dyrplager !!!

Hvad er katten så når den smider hundene ud af min seng
Sjovt at se dem når katten demostrativt kradser
i madrassen ved siden af dem, så er de smuttet

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 21:07

> Hvad er katten så når den smider hundene ud af min seng

Jeg vil kalde det smart

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 00:30

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg Milo til at jage dem af helvede til men skulle der
> komme en ind i mit hus blev den omgående aflivet.
>
> Nu er Tove sur på mig

Uha - nej da. Der skal mere til. Jeg kan sagtens se problematiken,
det er ikke spændende at have katte rendende, som man ikke har
inviteret indenfor. Det er katteejerne der skal en tur i
gabestokken. De stakkels dyr er jo ikke klar over at folk er sure på
dem, de går deres egne veje når de ikke er under opsyn, og der er
desværre mange mange katteejere der burde have en lektion i hvordan
man skal holde kat. De vildtlevende katte er der jo desværre ikke så
meget at gøre ved - stakkels dyr.

Fra : jopa

Dato : 20-01-08 12:48

> Uha - nej da. Der skal mere til. Jeg kan sagtens se problematiken,

Puha så er jeg rolig og regner med at jeg stadig er velkommen den 30 i næste
måned
Skal nok lade bøssen blive hjemme
--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 13:17

> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Puha så er jeg rolig og regner med at jeg stadig er velkommen den
> 30 i næste måned
> Skal nok lade bøssen blive hjemme

Det er ganske vist skudår i år, men jeg kan alligevel kun få det til
29 dage i februar. Du er lidt for tidligt ude med "aprilsnar"

Fra : jopa

Dato : 20-01-08 13:39

> Det er ganske vist skudår i år, men jeg kan alligevel kun få det til 29
> dage i februar. Du er lidt for tidligt ude med "aprilsnar"

Du er ikke nem a snyde

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 20-01-08 13:56

> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Du er ikke nem a snyde

hvad tror du da om Tove??..LOL!

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 14:22

skrev i en meddelelse
> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> hvad tror du da om Tove??..LOL!
>
> Mvh. Marie

Tak Marie, du er en kammerat.

Fra : jopa

Dato : 20-01-08 14:28

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev

> Tak Marie, du er en kammerat.

Ja jeg har jo ingen kammerater herinde bortset fra Fister løgsovs og Winther

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 14:30

> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev

> Ja jeg har jo ingen kammerater herinde bortset fra Fister løgsovs
> og Winther

LOL LOL

Fra : Winther

Dato : 20-01-08 14:50

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev

> Ja jeg har jo ingen kammerater herinde bortset fra Fister løgsovs og
> Winther

ja John, hvem har brug for fjender med venner som dig

>Skulle jeg skyde en med navneskilt på ville det glæde mig at aflevere
skiltet.<

Det kan ikke være mange fornøjelser i dit liv siden sådan noget kan glæde
dig...

Fra : jopa

Dato : 20-01-08 15:06

"Winther" <nobody@home.dk> skrev>
> ja John, hvem har brug for fjender med venner som dig

Vidste at du dybt inde godt kan lide mine halvpsykopatiske karaktertræk
Som konen siger: dit arbejde gør dig kynisk

> skiltet.<
>
> Det kan ikke være mange fornøjelser i dit liv siden sådan noget kan glæde
> dig...

Jeg har stor fornøjelse med at provokere dem der tager mine ord for
pålydende.
ps jeg render selvf ikke rundt og skyder katte.
Der findes ingen i miles omkreds da de ved at Milo jager dem væk

Det der specielt pisser mig af er de ansvarsløse katteejere der ikke på
samme måde som hundeejere respekterer at katten er deres egendom og deres
alene.

Sommer dage skulle man jo gerne kunne have sine døre/vinduer åbne uden at
skulle belemres med andres katte.
Er sgu da godt klar over at kattene er uden skyld.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-01-08 15:32

> Vidste at du dybt inde godt kan lide mine halvpsykopatiske
> karaktertræk Som konen siger: dit arbejde gør dig kynisk

Jeg ville lige nødigt være hverken kat eller fængselsbetjent. Det
kan man (med rette) godt blive halvdeprimeret af.

> Det der specielt pisser mig af er de ansvarsløse katteejere der
> ikke på samme måde som hundeejere respekterer at katten er deres
> egendom og deres alene.

Det er der noget rigtigt i, selvom katten iflg. salig Piet Hein er
sin egen.

> Er sgu da godt klar over at kattene er uden skyld.

Se, det lyder lidt som den "gamle" John.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 20-01-08 13:16

jopa kom med følgende:
> [...]

> Nemlig

> Nu har jeg Milo til at jage dem af helvede til men skulle der komme en ind i

Gud, hvor er det rart at læse det her.
Kai

Fra : Leyna

Dato : 20-01-08 20:47

On Sat, 19 Jan 2008 20:00:56 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Man må ta' sig til hovedet, og manden er præst ???

Han har åbenbart ikke lært det 5. bud...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk