Killinger bortgives???
Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 14-07-01 22:34

Jeg har lige fundet ud af, at der på www.hestenettet.dk bortgives killinger
i flæng. Den ene annonce efter den anden fortæller om gratis killinger, der
søger blivende hjem!!
Jeg blev så vred at jeg selv indrykkede en annonce (med risiko for at blive
ekskluderet), hvor jeg opfordrede alle annoncører til at tage penge for
deres dyr. Jeg ved godt at det er et håbløst korstog, men jeg blev nødt til
at komme af med det.
Jeg skrev også en mail til webmasteren og opfordrede ham/hende til sætte en
minimumpris på dyr. Jeg håber, der er andre der vil gøre det samme.

*snøft*

Hilsen Tina

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 14-07-01 23:50

"Tina Holtz Uhre" <lily@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
blive
> ekskluderet), hvor jeg opfordrede alle annoncører til at tage penge for

Du har nok desværre ret i at dit korstog ikke giver det store resultat men
godt at du alligevel reagerede ... og jeg vil følge din opfordring ... idet
også jeg er absolut modstander af at man bare forærer sine killinger væk
uden at tænke på hvad der fremover sker med det lille dyr...

Godsøndagshils fra Ami

Fra : Trine

Dato : 16-07-01 09:05

Ja jeg er enig....har lige været inde på www.dba.dk (Den blå avis)

Der gives de væk eller også kan du købe dem for 50,-.....det samme som en Mc
Chicken menu på Mc Donalds

/Trine

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-07-01 16:17

Hej Tina

Var jeg for træt i går eller er der ingen mailadresse man kan bruge på
hestenettet.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 16-07-01 17:33

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Tina
>
> Var jeg for træt i går eller er der ingen mailadresse man kan bruge

> hestenettet.

Tja i så fald er jeg også for træt ... for jeg kan heller ikke finde
nogen mail adr. men hvad med om vi lige laver en hurtigt
undskriftindsamling og sender det samlet ...

MvH Ami

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-07-01 18:51

God ide

Står du for den??

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Fie & Christian

Dato : 16-07-01 19:03

Hejsa

Jeg har siddet og kigger lidt på siden og den mest direkte kontakt til siden
må være til heste-nettets Henrik Biering. Hans email-adresse er :
henrik@heste-nettet.dk.

Kan man lave en sådan underskriftsindsamling online? Er det så nemt, at man
opretter et dokument som vedhæftet, "skriver under" og sender til ham?

Hilsen
Fie

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 16-07-01 19:48

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> God ide
>
> Står du for den??

Tja jeg vil da godt skrive den tekst som jeg synes der skal stå men
aner ikke hvordan man får denne underskriftsindsamling til at fungere
så måske en anden vil træde til der så jeg bare kan maile min tekst
til ham/hende ... ?

havengodaftenhilsfra Ami

Fra : Fie & Christian

Dato : 16-07-01 19:38

Hej igen

Nu har jeg forfattet en lille mail til manden bag www.heste-nettet.dk, hvor
jeg beder om hans hjælp på vores vegne. Hvad siger I ? Er det noget som I
vil skrive under på?

Hilsen
Fie

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 16-07-01 20:19

"Fie & Christian" <fiehein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
www.heste-nettet.dk, hvor
> jeg beder om hans hjælp på vores vegne. Hvad siger I ? Er det noget

ja frem med den og fortæl mig så hvordan jeg skriver under .. jeg
står på spring for at give min underskrift jo hurtigere jo bedre ...

takforinitiativethils fra Ami

Fra : Fie & Christian

Dato : 16-07-01 20:57

Ok, den er lagt i dk.binaer. man kan ikke vedhæfte i en ikke-binaer
gruppe.........mystisk, hva'?

Fie

Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 16-07-01 22:19

Fie & Christian <fiehein@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BHH47.1017$Qn.72893@news000.worldonline.dk...
> Ok, den er lagt i dk.binaer. man kan ikke vedhæfte i en ikke-binaer
> gruppe.........mystisk, hva'?

Smaddergodt skrevet

Men hvordan underskriver jeg???

Hilsen Tina