Tænder....
Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 14-07-01 23:19

Hejsa :)

Hvornår er det nu de der vandaler (Læs missebørn ;) begynder at skifte
tænder? Og plejer det ikke at udarte sig i at de bider i alting?

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 15-07-01 00:45

Hej Trine

Det gør de som regel i 4-5 måneders alderen, måske lidt tidligere for nogles
vedkommende...
Nej, jeg synes ikke de plejer at bide i alt - det er jo ikke hundehvalpe
- og jeg har haft temmelig mange killinger i tandskifte alderen. Men
derfor kan det nu godt betale sig, at give dem noget, som de MÅ gnave i -
hvis de skulle få trangen... - det skal ikke være af træ, som kan give
splinter, men du kan nok finde noget egnet hos dyrehandleren.

Mvh. Camilla

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MI247.6902$6x5.460580@news000.worldonline.dk...

Fra : Nina

Dato : 15-07-01 08:09

> [...]
> hvis de skulle få trangen... - det skal ikke være af træ, som kan give
> splinter, men du kan nok finde noget egnet hos dyrehandleren.

Tyggepinde af oksehud til hunde plejer at virke godt her. Man kan gnave,
ruske og trille. De kan blive væk mellem sofahynderne, og det kræver en hel
specialtrænet kat's indsats at finde dem frem igen
De kan købes i alle dagligvare foretninger.
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes
Mindre opdræt af Maine Coon
http://www.tendertribes.dk
mail@tendertribes.dk

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 16-07-01 19:48

In article <9iql3n$1q68$1@news.cybercity.dk>, "Camilla Scharff"
<camischa@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
> gnave i - hvis de skulle få trangen... - det skal ikke være af træ, som
> kan give splinter, men du kan nok finde noget egnet hos dyrehandleren.

   Så kan det godt passe at Oscar er bed at skulle skifte tænder - hun
tygger i hvert fald i en hel masse - og hun er lige omkring de 4 måneder

Fra : Katrine

Dato : 15-07-01 11:09

Hej

Min lille missebaby, som nu er 15 uger bider i alting. Især er hun glad
for missernes papkasse-hule og ruller fra wc-papir/køkkenruller. Min
kærestes sko har også fået en omgang. Intil nu har hun dog ikke bidt i
noget alvorligt, men hun har også fri adgang til kraftig pap, som hun
får megen tid til at gå med at bide i.

Hilsen
Katrine, Blip og Josefine

http://www.kandu.dk/

Fra : Bodil Nielsby

Dato : 15-07-01 23:32

Katrine wrote:
>Min kærestes sko har også fået en omgang. Intil nu har hun dog ikke bidt i
noget alvorligt<

Godt, det ikke var dine sko!! ))
mvh Bodil (+Misse & Basse)

Fra : Katrine

Dato : 16-07-01 09:42

Yep - som jeg skrev ikke noget alvorligt. ;)

\Katrine

http://www.kandu.dk/