Debitl SMS
Fra : john hansen

Dato : 14-07-01 22:17

Er der en der kan sige mig hvordan formatet er når man vil sende en SMS til
en debitel kunde via E-mail prog.

J.Hansen

Fra : MoDeM

Dato : 15-07-01 00:13

Hej!

Så vidt jeg ved køre debitel over TeleDK nettet så det er nummer@sms.tdm.dk

Morten Terp
Mobiltoner.dk
info@mobiltoner.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-07-01 00:37

MoDeM skrev:

>Så vidt jeg ved køre debitel over TeleDK nettet

Nogle af numrene er nu på Sonofons net, dvs. xxxxxxxx@note.sonofon.dk

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : MoDeM

Dato : 15-07-01 10:15

Ja det er også rigtigt, men det er de helt gamle nummere, mener de kun er
begyndt at bruge TeleDK, men ellers kan du jo bruge nummer@smartsms.dk den
finder selv ud af det..

Mvh
Morten Terp
Mobiltoner.dk
info@mobiltoner.dk

Fra : pvc16

Dato : 07-08-02 08:19

"MoDeM" skrev d. 15-07-01 10:15 dette indlæg :
> Ja det er også rigtigt, men det er de helt gamle nummere, mener de kun
> [...]
det passer ikke helt jeg har oprettet et abbonement hos Debitel, det var
med Sonofon's net men jeg har også mange specielle fordele ved Debitel,
men det kan jeg desværre ikke udtale mig om hverken hvad det er og
hvordan jeg har fået det :)

http://www.kandu.dk/