Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
scanner spørgsmål
Fra : the hansens

Dato : 17-01-08 16:37

Bliver det accepteret i den gruppe?
Mvh Søren

Fra : Jan Boegh

Dato : 17-01-08 16:56

the hansens skrev i 478f760f$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
dette:
> Bliver det accepteret i den gruppe?

Hvis det har med scanning af fotos at gøre, så ja.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Hans Kruse

Dato : 17-01-08 17:00

"the hansens" <din@idiot.øv> wrote in message
> Bliver det accepteret i den gruppe?

Hvis det drejer sig om råd omkring indkøb af en scanner, så er det
dk.fritid.foto.indkoeb. Hvis det drejer sig om at købe en bestemt scanner
brugt, så er det dk.marked.privat.foto. Ellers i denne gruppe, hvis det
drejer om scanning af foto, som Jan siger.
Mvh,
Hans

Fra : the hansens

Dato : 17-01-08 18:52

> [...]
> Mvh,
> Hans
>det drejer sig om software, er detok så?
Mvh Søren

Fra : Hans Kruse

Dato : 17-01-08 18:58

the hansens wrote:
> "Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Mvh Søren

Stil hellere dit egentlige spørgsmål

Fra : the hansens

Dato : 17-01-08 19:12

> Stil hellere dit egentlige spørgsmål
>ok så gør jeg det
Kender nogle af jer et stykke software der kan croppe rundt og ikke
firkantet, som canoscan toolbox gør det. Det lyder måske dumt, men jeg håber
i forstår hvad jeg mener.
Mvh Søren

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-01-08 20:22

"the hansens" <din@idiot.øv> skrev i en meddelelse

> Kender nogle af jer et stykke software der kan croppe rundt og ikke
> firkantet, som canoscan toolbox gør det. Det lyder måske dumt, men jeg
> håber i forstår hvad jeg mener.
> Mvh Søren

Jeg kender ikke til sådan noget software.
Du er nok nødt til at beskære bagefter.

Er det fordi du har en masse materialer som skal scannes og senere tilføjes
en oval ramme eller lign, ville det jo være muligt at lave en ramme i
photoshop, og så printe den ud, og så lige klippe hul i printet.. Så man kan
lægge rammen hen over tingene som skal scannes og så er det lavet med det
samme.. Det kræver jo selvfølgelig bare at alt der skal scanned er i samme
størrelse :-/