hvad hedder sangen fra polle fra snave ?
Fra : Kristina Olsen

Dato : 14-07-01 20:41

det er den melodi som polles telefon spiller i den første reklame film !

Fra : Kristina Olsen

Dato : 14-07-01 20:46

Tak !!!! det gik hurtigt.

tak for hjælpen

Kristina Olsen <kristina-olsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Ob147.150$b04.5337@news.get2net.dk...

Fra : Allan Anonym

Dato : 14-07-01 21:01

> Tak !!!! det gik hurtigt.
>
> tak for hjælpen

Har du fået svar via email? Ikke særlig nyttigt for resten af gruppen. Men
det er vel "Final Countdown" - soundtracket til ROCKY?

"Og jeg har fået en SMSer af Polle, der er blevet træt af en fyr der kalder
sig Final Countdowns."

Ret mig endelig, hvis der skulle være ukorrektheder i overstående citat.

Fra : Tholo

Dato : 14-07-01 21:05

"Allan Anonym" <allan@fantasydomain.fantasyland> skrev i en meddelelse
> det er vel "Final Countdown" - soundtracket til ROCKY?

Er du helt sikker på det.....???????

Har ikke set den på nogle af de soundtracks jeg har til Rocky filmene, kan
dog huske at DR brugte en intrumental udgave til et program. Måske det du
tænkter på......

Med venlig hilsen
Thomas Lorentsen
E-mail: foto@tholofoto.dk
www.tholofoto.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-07-01 21:29

Allan Anonym skrev:

>Har du fået svar via email? Ikke særlig nyttigt for resten af gruppen. Men
>det er vel "Final Countdown" - soundtracket til ROCKY?
>
>Ret mig endelig, hvis der skulle være ukorrektheder i overstående citat.

Final Countdown er IKKE soundtracket til Rocky - det er Eye Of The
Tiger.

Final Countdown er dog rigtignok Polles ringetone, og nummeret der
bruges i alle Polle-reklamefilmene.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 14-07-01 21:02

Kristina Olsen skrev:
> det er den melodi som polles telefon spiller i den første reklame film !

"Final Countdown" med bandet Europe. Er du en troll?

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-07-01 14:49

[klip]

> "Final Countdown" med bandet Europe. Er du en troll?

Et måske dumt spørgsmål, men hvad er en "troll"? Jeg har også set ordet
brugt mange andre steder, hvor jeg også undrede mig...

Hygge...
Daniel

Fra : Karsten Vinding

Dato : 15-07-01 15:56

Daniel Alstrup wrote:

> Et måske dumt spørgsmål, men hvad er en "troll"? Jeg har også set ordet
> brugt mange andre steder, hvor jeg også undrede mig...

Frit oversat er det en trold, eller måske drillenisse.

Trolls er irriterende personer der blander sig i diskussioner, hvor de
ved at de kan lave ravage, netop kun for at gøre dette. De er ikke reelt
interesseret i informationer eller hjælp, kun i at ophidse en masse
folk, og trække diskussioner i langdrag, og skabe sig fjender.

De er ret hyppigt forekommende, specielt på diskussions BBS'er rundt
omkring, men der slås som regel ned med hård hånd fra moderatorer, plus
at de gamle diskussionsræve på nettet lugter sådan en på lang afstand,
og blot ignorerer dem hvis de får mistanke om at de har med sådan en at
gøre.

Vi er vist ved at være off-topic, så over and out herfra.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.