/ Forside / Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Fritidssejlads
#NavnPoint
dabj 9220
trimare46 2651
pallenoc 1600
BjarneD 1560
piaskov 1180
pjk 1173
Teil 1110
emesen 1090
dova 1060
10  transor 1030
Andersen spil til god pris
Fra : Ukendt


Dato : 12-01-08 22:47

Jeg skal have 2 stk 40ST spil til min båd og muligvis også to 28ST, hvis
prisen er rigtig.

Det er standard vare, så det nægter jeg at købe til høj katalogpris hos den
lokale.

Nogle gode erfaringer med hvor de vil gå i knæ for at sælge sådan 2 (eller
4) spil ?

Hvis hjertmans kan leve af at sælge 4 spil til lige godt 20.000, så er der
måske også en anden sulten der vil ... eller måske lavere ....

Tip værdsættes !! Jeg mindes på et tidspunkt at der var en pr mail/ng der
talte om at han havde mulighed for at sælge 28ST meget billigt, men jeg
husker ikke navnet ... Dengang havde jeg ikke behovet ....

Bjarke


 
 
Egon Stich (13-01-2008)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 13-01-08 01:08


"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:47893546$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Jeg skal have 2 stk 40ST spil til min båd og muligvis også to 28ST, hvis
> prisen er rigtig.
>
> Det er standard vare, så det nægter jeg at købe til høj katalogpris hos
> den lokale.
>
> Nogle gode erfaringer med hvor de vil gå i knæ for at sælge sådan 2 (eller
> 4) spil ?
>
> Hvis hjertmans kan leve af at sælge 4 spil til lige godt 20.000, så er der
> måske også en anden sulten der vil ... eller måske lavere ....
>
> Tip værdsættes !! Jeg mindes på et tidspunkt at der var en pr mail/ng der
> talte om at han havde mulighed for at sælge 28ST meget billigt, men jeg
> husker ikke navnet ... Dengang havde jeg ikke behovet ....
>
> Bjarke

Prøv at undersøge priserne i Tyskland.
Formentlig billigere end i sverige, og forsendelsen er under alle
omstændigheder væsentlig billigere.

MVH
Egon


Ukendt (13-01-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-01-08 09:42

JO normalt, men de shops jeg kender kører med priser der er næsten danske,
når det handler om Andersen ... Prøver lige at lede lidt mere ...

Bjarke


"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message
news:47896035$1$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
snip
>
> Prøv at undersøge priserne i Tyskland.
> Formentlig billigere end i sverige, og forsendelsen er under alle
> omstændigheder væsentlig billigere.
>
> MVH
> Egon


Per Kaaber (13-01-2008)
Kommentar
Fra : Per Kaaber


Dato : 13-01-08 12:45

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
meddelelsen news:4789cee6$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> JO normalt, men de shops jeg kender kører med priser der er næsten danske,
> når det handler om Andersen ... Prøver lige at lede lidt mere ...
>
> Bjarke


Prøv dem her: http://www.svb.de

Jeg spare omkring halvdelen ved køb af 4 stk. Hasselfors 5/8" vantskruer
=

Bundmaling (samme bøtter som i DK) ser også fornuftig ud.

--
Venlig hilsen

Per


Ukendt (13-01-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-01-08 15:31

SVB er næsten det samme som i Danmark. Foreløbig ser min oversigt således
ud:

Navn www Pris Valuta Netto DKK Kommentar
28ST Hjertmanns www.hjertmanns.se 6.790 Sv.Kr 4.617 Indregnet 15% over
10.000, 20% over 20.000
28ST SVB www.svb.de 735 Euro 5.513
28ST DK listepris www.n-u.dk 5.785 DKK 5.785
40ST Hjertmanns www.hjertmanns.se 7.890 Sv.Kr 5.365 Indregnet 15% over
10.000, 20% over 20.000
40ST SVB www.svb.de 875 Euro 6.563
40ST DK listepris www.n-u.dk 6.850 DKK 6.850


(pastet fra Excel, ved ikke om det komme til at se helt sygt ud ....)

Bjarke


"Per Kaaber" <per.k.joergensen-@mailprik.dk> wrote in message
news:4789f997$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
> meddelelsen news:4789cee6$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> JO normalt, men de shops jeg kender kører med priser der er næsten
>> danske, når det handler om Andersen ... Prøver lige at lede lidt mere ...
>>
>> Bjarke
>
>
> Prøv dem her: http://www.svb.de
>
> Jeg spare omkring halvdelen ved køb af 4 stk. Hasselfors 5/8" vantskruer
> =
>
> Bundmaling (samme bøtter som i DK) ser også fornuftig ud.
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Per
>


Poul Bak (13-01-2008)
Kommentar
Fra : Poul Bak


Dato : 13-01-08 15:58

Jeg søgte selv på det for nogle mdr. siden og gjorde den erfaring at
Andersen kører med næsten samme pris overalt, endte med at købe Harken
istedet, her sparrede jeg 38% i forhold til danske priser

MVH

Poul Bak


"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
meddelelsen news:478a20c4$0$7607$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> SVB er næsten det samme som i Danmark. Foreløbig ser min oversigt således
> ud:
>
> Navn www Pris Valuta Netto DKK Kommentar
> 28ST Hjertmanns www.hjertmanns.se 6.790 Sv.Kr 4.617 Indregnet 15%
> over 10.000, 20% over 20.000
> 28ST SVB www.svb.de 735 Euro 5.513
> 28ST DK listepris www.n-u.dk 5.785 DKK 5.785
> 40ST Hjertmanns www.hjertmanns.se 7.890 Sv.Kr 5.365 Indregnet 15%
> over 10.000, 20% over 20.000
> 40ST SVB www.svb.de 875 Euro 6.563
> 40ST DK listepris www.n-u.dk 6.850 DKK 6.850
>
>
> (pastet fra Excel, ved ikke om det komme til at se helt sygt ud ....)
>
> Bjarke
>
>
> "Per Kaaber" <per.k.joergensen-@mailprik.dk> wrote in message
> news:4789f997$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
>> meddelelsen news:4789cee6$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>> JO normalt, men de shops jeg kender kører med priser der er næsten
>>> danske, når det handler om Andersen ... Prøver lige at lede lidt mere
>>> ...
>>>
>>> Bjarke
>>
>>
>> Prøv dem her: http://www.svb.de
>>
>> Jeg spare omkring halvdelen ved køb af 4 stk. Hasselfors 5/8" vantskruer
>> =
>>
>> Bundmaling (samme bøtter som i DK) ser også fornuftig ud.
>>
>> --
>> Venlig hilsen
>>
>> Per
>>
>


Ukendt (13-01-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-01-08 17:43

Ja, harken er også fint, men nu har jeg to Andersen ST spil i forvejen og
det ville jo se godt ud hvis de alle bliver ens ...

Bjarke

"Poul Bak" <poulkkkk@wwwww.de> wrote in message
news:478a26ff$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg søgte selv på det for nogle mdr. siden og gjorde den erfaring at
> Andersen kører med næsten samme pris overalt, endte med at købe Harken
> istedet, her sparrede jeg 38% i forhold til danske priser
>
> MVH
>
> Poul Bak
>
>
> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
> meddelelsen news:478a20c4$0$7607$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> SVB er næsten det samme som i Danmark. Foreløbig ser min oversigt således
>> ud:
>>
>> Navn www Pris Valuta Netto DKK Kommentar
>> 28ST Hjertmanns www.hjertmanns.se 6.790 Sv.Kr 4.617 Indregnet 15%
>> over 10.000, 20% over 20.000
>> 28ST SVB www.svb.de 735 Euro 5.513
>> 28ST DK listepris www.n-u.dk 5.785 DKK 5.785
>> 40ST Hjertmanns www.hjertmanns.se 7.890 Sv.Kr 5.365 Indregnet 15%
>> over 10.000, 20% over 20.000
>> 40ST SVB www.svb.de 875 Euro 6.563
>> 40ST DK listepris www.n-u.dk 6.850 DKK 6.850
>>
>>
>> (pastet fra Excel, ved ikke om det komme til at se helt sygt ud ....)
>>
>> Bjarke
>>
>>
>> "Per Kaaber" <per.k.joergensen-@mailprik.dk> wrote in message
>> news:4789f997$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
>>> meddelelsen news:4789cee6$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>>> JO normalt, men de shops jeg kender kører med priser der er næsten
>>>> danske, når det handler om Andersen ... Prøver lige at lede lidt mere
>>>> ...
>>>>
>>>> Bjarke
>>>
>>>
>>> Prøv dem her: http://www.svb.de
>>>
>>> Jeg spare omkring halvdelen ved køb af 4 stk. Hasselfors 5/8" vantskruer
>>> =
>>>
>>> Bundmaling (samme bøtter som i DK) ser også fornuftig ud.
>>>
>>> --
>>> Venlig hilsen
>>>
>>> Per
>>>
>>
>


Per Kaaber (13-01-2008)
Kommentar
Fra : Per Kaaber


Dato : 13-01-08 19:55

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
meddelelsen news:478a20c4$0$7607$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> SVB er næsten det samme som i Danmark. Foreløbig ser min oversigt således
> ud:
>
> Navn www Pris Valuta Netto DKK Kommentar
> 28ST Hjertmanns www.hjertmanns.se 6.790 Sv.Kr 4.617 Indregnet 15%
> over 10.000, 20% over 20.000
> 28ST SVB www.svb.de 735 Euro 5.513
> 28ST DK listepris www.n-u.dk 5.785 DKK 5.785
> 40ST Hjertmanns www.hjertmanns.se 7.890 Sv.Kr 5.365 Indregnet 15%
> over 10.000, 20% over 20.000
> 40ST SVB www.svb.de 875 Euro 6.563
> 40ST DK listepris www.n-u.dk 6.850 DKK 6.850
>
>
> (pastet fra Excel, ved ikke om det komme til at se helt sygt ud ....)
>
> Bjarke
>
>
> "Per Kaaber" <per.k.joergensen-@mailprik.dk> wrote in message
> news:4789f997$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
>> meddelelsen news:4789cee6$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>> JO normalt, men de shops jeg kender kører med priser der er næsten
>>> danske, når det handler om Andersen ... Prøver lige at lede lidt mere
>>> ...
>>>
>>> Bjarke
>>
>>
>> Prøv dem her: http://www.svb.de
>>
>> Jeg spare omkring halvdelen ved køb af 4 stk. Hasselfors 5/8" vantskruer
>> =
>>
>> Bundmaling (samme bøtter som i DK) ser også fornuftig ud.
>>
>> --
>> Venlig hilsen
>>
>> Per
>>
>


Ja. Jeg kommer sådan til at tænke på dikterede priser til forhandlere. 8-/

--
Venlig hilsen

Per


Ukendt (13-01-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-01-08 21:36

Netop derfor skal smuthullerne udenom findes ....

Bjarke

"Per Kaaber" <per.k.joergensen-@mailprik.dk> wrote in message
news:478a5e2b$0$2102

snip
>
> Ja. Jeg kommer sådan til at tænke på dikterede priser til forhandlere.
> 8-/
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Per


Per Kaaber (13-01-2008)
Kommentar
Fra : Per Kaaber


Dato : 13-01-08 23:02

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
meddelelsen news:478a7625$0$7610$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Netop derfor skal smuthullerne udenom findes ....
>
> Bjarke
>


Jeg ville nu også kigge lidt på Harken.

Jeg vil foreslå, at du indhenter tilbud hos de forskellige forhandlere, og
samtidigt gør dem opmærksom på, at du ikke accepterer listepriserne, da du
har mistanke om konkurranceforvridende prisdiktering/aftaler.

Jeg er dog usikker på om det er ulovligt, at en producent dikterer priserne
hos distributørene/forhandlerne.
Man burde vel gå udfra, at når en forhandler har betalt producentens pris
for leveringen, så kan forhandleren vel sælge varen til den pris han vil.
Men sådan hænger det vel ikke sammen i det skjulte.



--
Venlig hilsen

Per


Ukendt (13-01-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-01-08 23:43

Som sagt har jeg allerede Andersen på båden og jeg vil ikke have forskellige
fabrikater. Selvom Harken er glimrende spil ....

Ja, jeg mailer til alle dem der er kendt for at bryde prisaftalerne og hører
hvad det koster. Der er meget at spare og ikke nogen særlige ulemper.

Mit ENO komfur fik jeg 35% under dansk listepris ved at det gik uden om
Kjøller og eneste ulempe var en vejledning på fransk. Det tog ikke mange
sekunder i havnen at få en fotokpi af en dansk/engelsk ....

Bjarke

"Per Kaaber" <per.k.joergensen-@mailprik.dk> wrote in message
news:478a89fe$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
> meddelelsen news:478a7625$0$7610$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Netop derfor skal smuthullerne udenom findes ....
>>
>> Bjarke
>>
>
>
> Jeg ville nu også kigge lidt på Harken.
>
> Jeg vil foreslå, at du indhenter tilbud hos de forskellige forhandlere, og
> samtidigt gør dem opmærksom på, at du ikke accepterer listepriserne, da du
> har mistanke om konkurranceforvridende prisdiktering/aftaler.
>
> Jeg er dog usikker på om det er ulovligt, at en producent dikterer
> priserne hos distributørene/forhandlerne.
> Man burde vel gå udfra, at når en forhandler har betalt producentens pris
> for leveringen, så kan forhandleren vel sælge varen til den pris han vil.
> Men sådan hænger det vel ikke sammen i det skjulte.
>
>
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Per


Egon Stich (14-01-2008)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 14-01-08 11:09

Hvis der er nogen, der er "kendt" for at opføre sig ordentligt,burde maqn da
ikke dele denne viden med gruppen?
Sådan opførsel bør jo belønnes i form af godt salg.

MVH
Egon



"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:478a93e7$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Som sagt har jeg allerede Andersen på båden og jeg vil ikke have
> forskellige fabrikater. Selvom Harken er glimrende spil ....
>
> Ja, jeg mailer til alle dem der er kendt for at bryde prisaftalerne og
> hører hvad det koster. Der er meget at spare og ikke nogen særlige
> ulemper.
>
> Mit ENO komfur fik jeg 35% under dansk listepris ved at det gik uden om
> Kjøller og eneste ulempe var en vejledning på fransk. Det tog ikke mange
> sekunder i havnen at få en fotokpi af en dansk/engelsk ....
>
> Bjarke


Ukendt (14-01-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-01-08 19:48

Jo egentligt...

Men som du skriver i dit forrige indlæg, så er grossisternes metoder
ubamhjertige. - og jeg vil nødig udfordre skæbnen og skabe problemer for dem
der tror på konkurrence ....

Men via 1-1 kommunikation (mail) giver jeg da gerne tip om hvem jeg har fået
gode priser fra.

Bjarke

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message
news:478b5218$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hvis der er nogen, der er "kendt" for at opføre sig ordentligt,burde maqn
> da ikke dele denne viden med gruppen?
> Sådan opførsel bør jo belønnes i form af godt salg.
>
> MVH
> Egon
>
>
>
> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
> meddelelse news:478a93e7$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Som sagt har jeg allerede Andersen på båden og jeg vil ikke have
>> forskellige fabrikater. Selvom Harken er glimrende spil ....
>>
>> Ja, jeg mailer til alle dem der er kendt for at bryde prisaftalerne og
>> hører hvad det koster. Der er meget at spare og ikke nogen særlige
>> ulemper.
>>
>> Mit ENO komfur fik jeg 35% under dansk listepris ved at det gik uden om
>> Kjøller og eneste ulempe var en vejledning på fransk. Det tog ikke mange
>> sekunder i havnen at få en fotokpi af en dansk/engelsk ....
>>
>> Bjarke
>


Ukendt (15-01-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 15-01-08 11:56

Herligt.
Og jeg forstår, og respekterer, dit synspunkt.
Mail: egon-stich@mail.dk

Egon



"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:478bae64$0$89173$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Jo egentligt...
>
> Men som du skriver i dit forrige indlæg, så er grossisternes metoder
> ubamhjertige. - og jeg vil nødig udfordre skæbnen og skabe problemer for
> dem der tror på konkurrence ....
>
> Men via 1-1 kommunikation (mail) giver jeg da gerne tip om hvem jeg har
> fået gode priser fra.
>
> Bjarke


Egon Stich (14-01-2008)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 14-01-08 11:07


"Per Kaaber" <per.k.joergensen-@mailprik.dk> skrev i en meddelelse
news:478a89fe$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
> meddelelsen news:478a7625$0$7610$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Netop derfor skal smuthullerne udenom findes ....
>>
>> Bjarke
>>
>
>
> Jeg ville nu også kigge lidt på Harken.
>
> Jeg vil foreslå, at du indhenter tilbud hos de forskellige forhandlere, og
> samtidigt gør dem opmærksom på, at du ikke accepterer listepriserne, da du
> har mistanke om konkurranceforvridende prisdiktering/aftaler.
>
> Jeg er dog usikker på om det er ulovligt, at en producent dikterer
> priserne hos distributørene/forhandlerne.
> Man burde vel gå udfra, at når en forhandler har betalt producentens pris
> for leveringen, så kan forhandleren vel sælge varen til den pris han vil.
> Men sådan hænger det vel ikke sammen i det skjulte.
>

Nej, Per.
Det klan du være ganske sikker på, at det ikke gør.
I mit gamle aps, var jeg udsat for grumme trusler om nix leverencer, om jeg
ikke overholdt de af leverandøren opgivne udsalgspriser.
Ikke noget med "slagtilbud" eller acceptering af lidt mindre profit til
gengæld for større salg.
"Truslerne" var naturligvis formuleret på en sådan måde, at en smart
vinkelskriver kunne bortforklare dem.
Men meningen var skam tydelig nok.

At det samme foregår hos bådpusherne, kan betragtes som en kendsgerning.
På trods af, at det er klart ulovligt.

MVH
Egon


Per Kaaber (14-01-2008)
Kommentar
Fra : Per Kaaber


Dato : 14-01-08 16:47

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i meddelelsen
news:478b5217$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> Nej, Per.
> Det klan du være ganske sikker på, at det ikke gør.
> I mit gamle aps, var jeg udsat for grumme trusler om nix leverencer, om
> jeg ikke overholdt de af leverandøren opgivne udsalgspriser.
> Ikke noget med "slagtilbud" eller acceptering af lidt mindre profit til
> gengæld for større salg.
> "Truslerne" var naturligvis formuleret på en sådan måde, at en smart
> vinkelskriver kunne bortforklare dem.
> Men meningen var skam tydelig nok.
>
> At det samme foregår hos bådpusherne, kan betragtes som en kendsgerning.
> På trods af, at det er klart ulovligt.
>
> MVH
> Egon
>


Jep. Jeg kender godt til de usagte trusler og "det skal du ha' og gennemgå,
førend du må sælge vores produkt" procedure.
Indtil nu, har jeg været heldig, at få vendt disse "trusler" til min egen
fordel, i og med at jeg stod med konkrete projekter, som de jo heller ik'
ville gå glip af og samtidig opnå rimelige gode rabatter.


--
Venlig hilsen

Per
Et hvert valg har en konsekvens! Og er samtidigt et fravalg af noget
alternativt!


blueocean (13-01-2008)
Kommentar
Fra : blueocean


Dato : 13-01-08 02:25

On 13 Jan., 09:42, "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-
a)grevestrand(punkt)dk> wrote:
> JO normalt, men de shops jeg kender kører med priser der er næsten danske,
> når det handler om Andersen ... Prøver lige at lede lidt mere ...
>
> Bjarke
>
> "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote in message
>
> news:47896035$1$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> snip
>
>
>
>
>
> > Prøv at undersøge priserne i Tyskland.
> > Formentlig billigere end i sverige, og forsendelsen er under alle
> > omstændigheder væsentlig billigere.
>
> > MVH
> > Egon- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

JA eller prøv i England, der er priserne også lavere, jeg har med held
købt mange ting til vores båd derover, på et tidspunkt købte jeg en
mobile PC som kun fylder en cigarkasse i størrelsen, jeg sparede hele
4000 ved at købe den i England iforhold til Dk, og hele 3000 iforhold
til tysk pris, så det kan godt betale sig at checke i EU landene. Min
erfaring er at der ingen problemer med at køve over nettet i England.

Gert

Ukendt (13-01-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-01-08 15:29

Konkrete links ??

Bjarke

"blueocean" <gert.kjaer@gmail.com> wrote in message
news:db5362d4-689b-423d-94d4-6daec889897e@v29g2000hsf.googlegroups.com...
On 13 Jan., 09:42, "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-
a)grevestrand(punkt)dk> wrote:
> JO normalt, men de shops jeg kender kører med priser der er næsten danske,
> når det handler om Andersen ... Prøver lige at lede lidt mere ...
>
> Bjarke
>
> "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote in message
>
> news:47896035$1$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> snip
>
>
>
>
>
> > Prøv at undersøge priserne i Tyskland.
> > Formentlig billigere end i sverige, og forsendelsen er under alle
> > omstændigheder væsentlig billigere.
>
> > MVH
> > Egon- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

JA eller prøv i England, der er priserne også lavere, jeg har med held
købt mange ting til vores båd derover, på et tidspunkt købte jeg en
mobile PC som kun fylder en cigarkasse i størrelsen, jeg sparede hele
4000 ved at købe den i England iforhold til Dk, og hele 3000 iforhold
til tysk pris, så det kan godt betale sig at checke i EU landene. Min
erfaring er at der ingen problemer med at køve over nettet i England.

Gert


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste