Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HDR og Canon 5D
Fra : Bjarne

Dato : 10-01-08 14:56

Er der nogen her i gruppen der har rodet med HDR og Canon 5D?

Jeg vil gerne se nogle eksempler herpå hvis der er nogen som har dem online,
jeg vil i gang med det, men vil lige forhøre mig lidt om teknikker etc.

mvh
Bjarne

Fra : Hans Kruse

Dato : 10-01-08 15:01

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg vil gerne se nogle eksempler herpå hvis der er nogen som har dem
> online, jeg vil i gang med det, men vil lige forhøre mig lidt om teknikker

Prøv at se tilbage i gruppen, bla. mine billeder fra Utah.
Mvh,
Hans

Fra : Bjarne

Dato : 10-01-08 15:58

> Prøv at se tilbage i gruppen, bla. mine billeder fra Utah.
> Mvh,
> Hans

Jeg har lige skimtet det igennem, meget interessant, og fine billeder fra
Utah. De tørre områder i det vestlige USA er superfede at fotografere i.

Jeg kigger på det og kommer nok tilbage med flere spørgsmål.

mvh
Bjarne

Fra : Bjarne

Dato : 11-01-08 09:58

"Per" <ihate@spam.com> wrote in message
> Nu er teknikkerne jo de samme uanset kamera, men jeg bruger det ofte ved
> landskab. Nogle gange med to eksponeringer blandet sammen og andre gange
> hæver jeg bare skyggerne i ét RAW billede.

> [...]

Tak for det, skønne billeder du har.

mvh
Bjarne