Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spørgsmål vedr. testskud med D3
Fra : Bo Hellum

Dato : 10-01-08 11:01

Hej alle

Jeg skulle modtage mit D3 i morgen og vil selvfølgelig gerne smide nogle
testskud op til download. Jeg vil høre hvad I gerne vil have testet. Er det
det sædvanlige med en avis og et par mursten, eller ønskes andre ting?

Jeg har ikke fået bekræftet om min 24-70 følger med, ellers bliver testskud
lavet med 18-55 2,8

Hygge

Bo

Fra : Jan Boegh

Dato : 10-01-08 15:02

Bo Hellum skrev i 4785ecf9$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk dette:
> [...]
> nogle testskud op til download. Jeg vil høre hvad I gerne vil have
> testet. Er det det sædvanlige med en avis og et par mursten, eller

Nej! Vi vil ikke se noget som helst. Med mindre det er noget hø. Så bare kom
med det.
Det andet kunne give en nogle dybt ubehagelige pekuniære kvababbelser!

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-01-08 07:01

Jan Boegh skrev:

> Nej! Vi vil ikke se noget som helst. Med mindre det er noget hø. Så bare
> kom med det.
> Det andet kunne give en nogle dybt ubehagelige pekuniære kvababbelser!

Selv hø giver da kvababbelser. Om de er af pekuniær art, er et
ubesvaret spml.

New Images: http://olelarsen.eu/80/index.html

Fra : jakob

Dato : 10-01-08 18:16

Bo Hellum <sofus@post1.tele.dk> wrote:

et sædvanlige med en avis og et par mursten, eller ønskes andre ting?

> Jeg har ikke fået bekræftet om min 24-70 følger med, ellers bliver testskud
> lavet med 18-55 2,8

Dit bæst :0). Det lyder jo til at være et fedt cam du får i hænderne
der. Jeg kunne godt tænke mig at se nogle skud med mange detaljer, eks
huskatten hvis du har sådan en. Gerne ved forskellige ISO og
selvfølgelig ved tilstedeværende lys.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bo Hellum

Dato : 10-01-08 21:02

"jakob" <none@none.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> der. Jeg kunne godt tænke mig at se nogle skud med mange detaljer, eks
> huskatten hvis du har sådan en. Gerne ved forskellige ISO og

Huskatten...hende er jeg sku gift med

Jeg ser hvad jeg kan frembringe.

Hygge
Bo

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-08 18:59

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> det det sædvanlige med en avis og et par mursten, eller ønskes andre ting?
>
> Jeg har ikke fået bekræftet om min 24-70 følger med, ellers bliver

Jeg vil helst se nogle modelbilleder af nogle lækre piger

Fra : Bo Hellum

Dato : 10-01-08 21:03

"Palle Johansen" <invalid> skrev i meddelelsen

> "Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg vil helst se nogle modelbilleder af nogle lækre piger

Samme her du, samme her.

Hygge

Bo

Fra : Gert Nielsen

Dato : 10-01-08 21:57

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det det sædvanlige med en avis og et par mursten, eller ønskes andre ting?
>
> Jeg har ikke fået bekræftet om min 24-70 følger med, ellers bliver

12 timer endnu Du får helt sikkert et lækkert kamera - til. Tillykke
med det.

Bo, det der blevet diskuteret de sidste uger, er jo skarpheden.
Det kan du jo mane i jorden eller understøtte med sammenlignende test mellem
din D200 og den nye D3
Ca. 35mm på D200 og 50mm på D3 ved iso 200 og et passende motiv med gode
detaljer.
Husk nu stativ og omhu
Gert

Fra : Bo Hellum

Dato : 10-01-08 22:24

"Gert Nielsen" <gn_abf@Nospam.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> mellem din D200 og den nye D3
> Ca. 35mm på D200 og 50mm på D3 ved iso 200 og et passende motiv med gode

Hej Gert

Jeg har desværre ikke mit D200 mere, men D2xs, så der bliver nok en lille
sammenligning der...

Hygge

Bo