Gratis websted
Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 14-07-01 17:44

Hej,

Jeg skal have lavet en ekstra side, er der nogen her der kan anbefale et
godt og gratis websted hvor jeg kan uploade med Frontpage2000

På forhånd mange tak

Pia
showpower@tdc-broadband.dk

begin 666 Pia Neldeberg Rasmussen.vcf
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>.C(P,#$P-S$T5#$V-#0Q-5H-"D5.1#I60T%21 T*
`
end

Fra : PH

Dato : 14-07-01 22:24

www.geocities.com
www.tripod.com

Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 14-07-01 22:26

TAK Peter,
Jeg har prøvet geocities men får en fejlmeddelse op der - Er der nogen der
kan sige mig hvilken fejl jeg har lavet ? - For er det noget der kan rettes
vil jeg gerne bruge geocities igen.
http://www.geocities.com/denklogemand/

Pia

Fra : Camilla Scharff

Dato : 15-07-01 01:06

Øhmm - hvad står der i fejlmeddelelsen??
Jeg får ingen fejlmeddelelse, men derimod en "udført med fejl på siden" - og
det kan måske skyldes det dér javascript der ligger øverst i koden, og hvor
der nedenunder står "Please remove"...?

Ellers har jeg ikke umiddelbart nogen ideer.

Mvh. Camilla

Pia Neldeberg Rasmussen <showpower@tdc-broadband.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b50bbde$0$69740$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 15-07-01 11:34

Hej,

Der kommer 2 skilte op

1. Der opstod en fejl under kørslen - Linje 1 - Fejl der er en syntaksfejl.

2. Der opstod en fejl under kørslen - Linje 105 - Fejl et objekt var ventet

Er det noget der skal rettes i min frontpage html ? -og evt. hvad/hvor ?

Mange tak for hjælpen

Pia

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-07-01 14:42

Det er noget der skal rettes i det anvendte script.

Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 15-07-01 16:10

Jeg har kigget på min html men ser ikke noget usædvanligt - så jeg er stadig
meget uforstående overfor problemet ??? - og vil frygtelig gerne have det
rettet !

Pia

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-07-01 21:43

Ser ud til at fejlen ligger i det script som Geocities lægger ind.

On Sun, 15 Jul 2001 17:09:56 +0200, "Pia Neldeberg Rasmussen"

Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 15-07-01 21:54

Tak - endnu en gang - jeg må prøve om det hjælper at kontakte dem på
geocities.

Pia

Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 17-07-01 23:03

Nu tror jeg at jeg fandt løsningen ! - så enkelt det hele dog til tider kan
være og dog ....
Det jeg har gjort er at flytte det øvereste banner ned så det ikke
kolliderer med det af Yahoo's indlagte reklame blok pop-up !
MEN -jeg tør endnu ikke glæde mig 100% før jeg ved om det også virker for
andre - kunne jeg bede dig om en venlig tjeneste og få chekket siden for om
andre får fejlmeddelser op nu ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-07-01 01:16

Virker.

On Wed, 18 Jul 2001 00:02:30 +0200, "Pia Neldeberg Rasmussen"