ung Schæferhund søger nyt hjem
Fra : Maibrit Andersen

Dato : 10-01-08 20:48

Ung tæve sælges. Med stor sorg i hjertet, må jeg erkende at min dejlige
hund kræver mere end hvad jeg kan tilbyde hende. Jeg søger en
hundeerfaren familie til hende som kan træne med hende og tilbyde hende
det jeg ikke kan, samt give ro og tryghed. Hun har meget energi og skal
trænes og arbejdes med og det skal man være forberedt på. Hun er vant
til at omgåes en jævnaldrende Flatcoated retriever, hundegård når de er
alene hjemme, kan sitte, dække, komme på kald. Er inde når vi er
hjemme, men ikke i soverum. Hun hedder Thala, er med stambog og blev 1
år 14.12.07. Hun er vaccineret og øretatoveret og selvfølgelig sund og
rask. Det vigtigste er hun får et godt hjem.

Fra : jopa

Dato : 10-01-08 21:08

"Maibrit Andersen" <maibrit4175@maibrit.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> familie til hende som kan træne med hende og tilbyde hende det jeg ikke

Nu er dette jo ikke en markedsgruppe så prøv i
news.dk.marked.privat.dyr

Ville du blot "tilbyde" hende til egnet familie kunne denne gruppe være
mulig

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : pwh

Dato : 11-01-08 07:39

jopa, skrev:
> [...]
> news.dk.marked.privat.dyr
>
> Ville du blot "tilbyde" hende til egnet familie kunne denne gruppe

Milo savler allerede

/Jens

Fra : jopa

Dato : 11-01-08 10:20

"pwh" <gætselv@.dk> skrev >>

> Milo savler allerede

Nej jeg ville såmænd hellere punge ud hvis jeg ville have en mere.
Ved godt hvilken type og linie jeg ville gå efter

Milo savler om så det er en kamphund bare ha kunne få oget på den dumme

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : pwh

Dato : 11-01-08 11:16

jopa, skrev:
> [...]
> Ved godt hvilken type og linie jeg ville gå efter
>
> Milo savler om så det er en kamphund bare ha kunne få oget på den

Det ville nok blive en "farligere end politiet tillader" hund hvis
Milo blev parret med en kamphund

/Jens

Fra : jopa

Dato : 11-01-08 11:41

"pwh" <gætselv@.dk> skrev >>

> Det ville nok blive en "farligere end politiet tillader" hund hvis
> Milo blev parret med en kamphund

Det ville blive et monster.
Læste i en "muskelhundegruppe" om en med en kamphund hvis hund var blevet
skambidt 2 gange af en schæfer, så der skal bare en ordentlig hund til at
ordne de bæster

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : pwh

Dato : 11-01-08 12:21

jopa, skrev:
> [...]
> Læste i en "muskelhundegruppe" om en med en kamphund hvis hund var
> blevet skambidt 2 gange af en schæfer, så der skal bare en ordentlig

Jeg kan også huske at din gamle ven Punish skrev at det værste
man kunne gører var at parre kamphunde med racer der er vagtsomme
overfor mennesker, det tror jeg han havde ret i

/Jens

Fra : jopa

Dato : 11-01-08 12:38

"pwh" <gætselv@.dk> skrev

> Jeg kan også huske at din gamle ven Punish skrev at det værste
> man kunne gører var at parre kamphunde med racer der er vagtsomme
> overfor mennesker, det tror jeg han havde ret i

Han er vist ikke min ven. Fjolset skriver under forskellige synonymer alt
efter ærinde.
Men han skriver meget i den muskelhundegruppe jeg faldt over.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : pwh

Dato : 11-01-08 13:29

jopa, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev

> Han er vist ikke min ven. Fjolset skriver under forskellige synonymer
> alt efter ærinde.

Tror ikke han kommer her i gruppen længere.

> Men han skriver meget i den muskelhundegruppe jeg faldt over.

Den faldt jeg også over for nylig da jeg søgte på en for mig
ukendt race jeg så på HG, det var så en muskelhund,
rigtigt nok, Punish er vist ret aktiv i deres forum

/Jens

Fra : Winther

Dato : 11-01-08 16:04

> Den faldt jeg også over for nylig da jeg søgte på en for mig
> ukendt race jeg så på HG, det var så en muskelhund,
> rigtigt nok, Punish er vist ret aktiv i deres forum
>
> /Jens

Det er ikke den samme som var her i gruppen der skriver på HG.

Fra : pwh

Dato : 11-01-08 16:07

Winther, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke den samme som var her i gruppen der skriver på HG.

Det var en hunderace og ikke Punish her fra gruppen
jeg så på HG. Om han kommer på HG aner jeg ikke.

/Jens (som bruger HG meget lidt som forum)

Fra : Winther

Dato : 11-01-08 16:29

> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

Ok, troede du skrev at "Punish er vist ret aktiv i deres forum "

Jamen så skrev du vel ikke det....

Fra : pwh

Dato : 11-01-08 17:18

Winther, skrev:

> Ok, troede du skrev at "Punish er vist ret aktiv i deres forum "
>
> Jamen så skrev du vel ikke det....

Jeg skrev det i relation til en muskelhundegruppe som John var faldet over,
og som jeg også havde set for nylig, i deres forum skriver Punish.
Prøv at læse mit svar til John ganske langsomt en gang mere,
det fremmer ikke forståelsen at du voldskærer i mit indlæg

/Jens (som gerne vil citeres korrekt)

Fra : Winther

Dato : 11-01-08 18:25

> [...]
> Prøv at læse mit svar til John ganske langsomt en gang mere,
> det fremmer ikke forståelsen at du voldskærer i mit indlæg

Det er stadig en anden Punish...ikke ham som var i gruppen her....

Fra : pwh

Dato : 11-01-08 18:47

Winther, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Det er stadig en anden Punish...ikke ham som var i gruppen her....

Ham fra muskelhundesiden ?, den har altså intet med HG at gører,
de har helt deres egen hjemmeside med eget forum.
Om det var vores punish der skrev der er jeg self ikke 100%
sikker på, det gik jeg bare som John ud fra.
Faktisk er jeg også inderst inde bedøvende ligeglad

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 12-01-08 09:06

On Fri, 11 Jan 2008 10:19:55 +0100, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Milo savler om så det er en kamphund bare ha kunne få oget på den dumme

Som herre så hund?

ps. Vil du låne et 'n'?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Maibrit Andersen

Dato : 12-01-08 00:10

Den 10-01-2008, skrev jopa:
> [...]
> news.dk.marked.privat.dyr
>
> Ville du blot "tilbyde" hende til egnet familie kunne denne gruppe være mulig

Ønsker at hun kommer til at bo ved en familie, der har lidt kendskab
til schæfer

Fra : jopa

Dato : 12-01-08 00:41

"Maibrit Andersen" <maibrit4175@maibrit.dk> skrev

> Ønsker at hun kommer til at bo ved en familie, der har lidt kendskab til
> schæfer

Ok prøv evt at kontakte nogen af de mange schæferklubber der findes.
Skal nok være en der kan bruge den
http://tinyurl.com/2e4bv5

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-08 16:22

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "Maibrit Andersen" <maibrit4175@maibrit.dk> skrev

eller sæt den ind på denne side
http://www.schaeferhunden.dk/omplacerings_listen.htm

Søren

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 13-01-08 16:55

"Søren Jensen" <news.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> eller sæt den ind på denne side
> http://www.schaeferhunden.dk/omplacerings_listen.htm
>
> Søren

Den er allerede sat på siden.
Der står også, at Dansk Blindesamfund søger hunde til uddannelse til
førerhund - det må være et skønt liv for en hund, synes jeg.

mvh Anelise