MS Windows
briani 27239
Re-etablering af pc, automatisk ved opstar~
Fra : Casper

Dato : 16-01-08 18:19

Hej

Hvis det ikke er den rigtige gruppe, så henvis mig gerne der til

Jeg leder efter et program. Et program der kan genskabe en pc udfra et
bestemt punkt/tilstand, hver gang den startes op.
Så uanset hvad en bruger laver, starter den op som intet var sket.

Det er til pc'ere med windows xp.

Hvilket program kan I anbefale?

Vh. Casper

Fra : Casper

Dato : 16-01-08 18:51

Nogen der kender til Deep Freeze?

godt/skidt? alternativer?

Casper

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-08 21:37

Casper wrote:
> [...]

Kender det godt, men opgav at bruge det. Det var sk...irriterende at skulle
slå programmet fra og genstarte, hvis jeg skulle installere noget der skulle
blive.

Ellers fungerede programmet fremragende.Gjorde det det var født til.

mvh Ebbe

Fra : Casper

Dato : 16-01-08 21:59

Hej Ebbe

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skulle
> blive.
>
> Ellers fungerede programmet fremragende.Gjorde det det var født til.

Ja, det virker da fremragende. Lige prøvet deres trial. Ved du om der findes
lign. program, bare freeware?

Vh. Casper

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-08 03:16

Casper wrote:
> [...]

Nej desværre, jeg kender ikke lige andre der gør det samme.Mogens Johansen
har nævnt en hardwareløsning, den var måske osse værd at kigge på.

mvh Ebbe

Fra : Mogens Johansen

Dato : 16-01-08 21:33

"Casper" <casper_awh@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> bestemt punkt/tilstand, hver gang den startes op.
> Så uanset hvad en bruger laver, starter den op som intet var sket.

Køb et safetycard fra safekey.dk. Det virker hver eneste gang. Har brugt de
kort på en folkeskole med omkring 50 computere i ca. 10 år uden nogen form
for problemer. Selv antivirus kan spares. Kortet koster omkring kr. 400 excl
moms. Med kortet følger der også kloningsværktøjer og fjernstyring med.
Mener man kan fjernstyre omkring 2000 pcér på en gang.
Mogens