MS Windows
briani 27239
Logge hvor lang tid man er på via RDP elle~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-01-08 14:13

Nogen der kender til et program som kan bruges til at logge hvor lang tid
man er koblet op via RDP?
Det skal bruges som dokumentation for hvor lang der har været etableret
forbindelse til PCen.

Det er en XP Proff maskine og det behøver ikke død og pine være RDP. Jeg
syntes heller ikke rigtigt VNC kan det jeg søger.
Jeg kan i Windows event loggen umiddelbart se hvornår logon tiden er - men
kan ikke se hvornår jeg er logget af (medmindre der er en anden der logger
ind på console - og det sker ikke i det her tilfælde da det er en maskine
der står i en kælder for sig selv)

Nogen der har en idé?

/Dennis

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-01-08 16:06

"Dennis Pedersen" <dpREMOVE@REMOVEdaydreamer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind på console - og det sker ikke i det her tilfælde da det er en maskine

Et batch job der kalder vnc og echoer i en fil blev løsningen :)

/Dennis