MS Windows
briani 27239
"ikke muligt at slette ntuser.dat"
Fra : Ukendt

Dato : 16-01-08 13:29

Jeg får ovenstående melding, når jeg vil åbne outlook-express. Klikker jeg
ok, er der ikke nogen problemer med at komme ind i programmet. Men meldingen
irriterer mig.

Outlook-express og tilhørende filer med mails er blevet flyttet mellem
gammel og ny pc, sikkert ganske uprofessionelt, men det er lykkedes mig at
importere lageret af gamle modtagne og sendte meddelelser, så såvidt er jeg
tilfreds.

Det drejer sig om filen med min brugerprofil, så vidt ved jeg, hvad det er
for en fil, men jeg har ikke nogen anelse om, hvordan jeg kommer af med
fejlmeldingen: "ikke muligt at slette netuser.dat - filen bruges af en anden
person eller et andet program" eller hvordan den er opstået.

Styresystem: XP

Hvad gør jeg for at fjerne fejlmeldingen?

Inger

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-08 21:08

Jeg fandt selv svaret: jeg havde brugt dokumentmappen til at opbevare post i
[spørg ikke, hvordan det var sket ] og samtidig lå der post i OE-mappen.
Da de to samlinger blev samlet dér, hvor Outlook Express ville have dem,
forsvandt fejlmeldingen.

Inger

"Inger Buchard" <i.buchard[uden spam og punktum] mail.dk> skrev i en
meddelelse news:478df8a3$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...