MS Windows
briani 27239
Fantom program
Fra : Jørgen

Dato : 15-01-08 18:19

Jeg har en program der er usynlig når den er startet op.

På bundlinjen kan jeg se at programmet er startet op, men når jeg
trykker på ikonet, eller hvad det nu hedder, på bundlinjen sker der
ingenting ud over en skygge der enten ryger op i venstre hjørne eller
ned i ikonet.

Der er Stones kopi program
Jeg bruger XP
Er der nogen der kan hjælpe?

fra
Jørgen

Fra : Rado

Dato : 15-01-08 18:36

On Tue, 15 Jan 2008 18:19:19 +0100, Jørgen <frieri@os.dk> wrote:

> [...]
>trykker på ikonet, eller hvad det nu hedder, på bundlinjen sker der
>ingenting ud over en skygge der enten ryger op i venstre hjørne eller

Prøv at højreklik på ikonet på proceslinjen og vælg Maksimer eller
nogle af de andre muligheder, og se hvad der sker.

Kan også ske det er røget udenfor skærmbilledet, i så fald prøv at
skifte til laveste skærmopløsning (640x480 / 800 x 600) mens
programmet er åbent, og så tilbage igen til højere opløsning.

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Jørgen

Dato : 15-01-08 23:05

Rado skrev:

> Prøv at højreklik på ikonet på proceslinjen og vælg Maksimer eller
> nogle af de andre muligheder, og se hvad der sker.

Der sker det samme som når jeg trykker påi konet på bundlinjen

> Kan også ske det er røget udenfor skærmbilledet, i så fald prøv at
> skifte til laveste skærmopløsning (640x480 / 800 x 600) mens
> programmet er åbent, og så tilbage igen til højere opløsning.

Det hjælper ikke, og gendan er deaktiveret.

hvis jeg højre klikker på ikonet på skrivebordet og trykker på kør som,
kommer programmet på skærmen, hvis jeg kører som administrator, men
programmet virker ikke , den kan ikke kopierer filer i dokumenter.

programmet er Stones kopi program, den har virket, men holdt op da jeg
installerede en program der kan starte internet explore op i Firefox.
Har prøvet at slette firefox og Stones kopi og gen installeret dem

fra
Jørgen

Fra : Jørgen

Dato : 15-01-08 23:26

> hvis jeg højre klikker på ikonet på skrivebordet og trykker på kør som,
> kommer programmet på skærmen, hvis jeg kører som administrator, men
> programmet virker ikke , den kan ikke kopierer filer i dokumenter.

Hvis jeg kører som administrator, kan jeg kopiere andre mapper og filer
, bare ikke i dokumenter og setting

fra
Jørgen

Fra : Rado

Dato : 17-01-08 01:06

On Tue, 15 Jan 2008 23:26:20 +0100, Jørgen <frieri@os.dk> wrote:

>Hvis jeg kører som administrator, kan jeg kopiere andre mapper og filer
>, bare ikke i dokumenter og setting

I værste fald kan du jo evt. afinstallere det og så prøve et andet,
f.ex. SyncBack:

http://www.2brightsparks.com/freeware/freeware-hub.html

Fra : Jørgen

Dato : 17-01-08 13:40

Rado skrev:

> I værste fald kan du jo evt. afinstallere det og så prøve et andet,
> f.ex. SyncBack:
>
> http://www.2brightsparks.com/freeware/freeware-hub.html

Den er ikke god.
Det jeg gerne vil er at jeg kan kopierer de filer der er ændret siden
jeg sidst tog en kopi
Lige som i gamle dage da man kunne skrive xcopi a: til b: /a/s

fra
Jørgen

Fra : ego

Dato : 17-01-08 16:40

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i en meddelelse

> Den er ikke god.
> Det jeg gerne vil er at jeg kan kopierer de filer der er ændret siden jeg
> sidst tog en kopi
> Lige som i gamle dage da man kunne skrive xcopi a: til b: /a/s

Har du set på Sync Toy fra Microsoft -- er freeware

mvh

kaj

Fra : Jørgen

Dato : 17-01-08 16:53

> Har du set på Sync Toy fra Microsoft -- er freeware
>
> mvh
>
> kaj

Den kræver at der skal installeres en anden program, som igen vil have
at jeg installer em 3 program
fra
Jørgen

Fra : Ole Bole

Dato : 17-01-08 20:37

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> sidst tog en kopi
> Lige som i gamle dage da man kunne skrive xcopi a: til b: /a/s

jamen det ka du da vist bare gøre fra en kommadopromt, men stav lige xcopy
rigtigt....