MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
MS Vista SP1
Fra : Bo

Dato : 14-01-08 08:37

Hej - Jeg vil gerne dobbelttjekke om det er rigtigt at ServicePack 1
til HomePremium er udkommet ved nogen det og hvordan virker SP1 ?

Hvad jeg læste:
Ny version af Vista Service Pack 1 tilgængelig !
For et par uger siden gjorde Microsoft Vista Service Pack 1, v.658
tilgængelig til download.

Den 11. januar, udgav de den nye v.668, som kun var til rådighed for
en lille lukket gruppe testere. Microsoft har sidenhen skiftet mening
og har nu udgivet den nye version af Service Pack 1 til
offentligheden.

Opdateringen hentes igennem Windows Update, men inden dette kan gøres,
skal der hentes en filpakke fra Microsofts side.

Filpakken kan hentes her. DETTE GØR MIG MISTÆNKELIG ?

Når filpakken er hentet gøres følgende:

Udpak filerne.
Højreklik på filen "RCRefreshSP1betaprogramsRK.cmd"
Vælg "Kør som administrator"
Opdateringen installerer den nye SP 1 key og ændrer i
registreringsdatabasen så download af den nye SP 1 bliver tilgængelig
igennem Windows Update.
Tryk på "Start" knappen
Vælg "Alle programmer"
Åben Windows Update.
Windows Update går nu igang med installationen, computeren genstartes
og 3 nye opdateringer bliver installeret.
Den nye version af Service Packen er herefter installeret.
For at tjekke at installationen er fuldført korrekt, højreklikkes der
på "Computer" og derefter på "Egenskaber" i fanebladet.
Er den installeret korrekt står der nu "Service Pack 1, v.668".
Istedet for "Service Pack 1, v.665". Se billedet til højre.

vh Bo

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-08 17:09

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej - Jeg vil gerne dobbelttjekke om det er rigtigt at ServicePack 1
til HomePremium er udkommet ved nogen det og hvordan virker SP1 ?

vh Bo
---------------------
Det er stadig ikke den færdige version
Windows Vista Service Pack 1 RC
Windows Vista SP1 RC does not support build-to-build upgrades.
If you install this build to your system,
you need to uninstall it before moving to the final Vista SP1 RTM version.
Og hos mig gjorde det ikke en dyt forskel
andet end et skilt nede i højre hjørne.
--
med venlig hilsen
Bc