MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
2 pc i netværk visa og xp
Fra : Lasse

Dato : 14-01-08 14:49

jeg har en xp pc, og en vista home premium, som skal via et krydset kabel i
netværk sammen. jeg vil have de filer der er på den ene pc ( xp) og over på
min nye pc med vista. I vista siger den at man skal bruge hoc-netværk , men
det findes ikke på min, og jeg kan ikke skifte ipnr .. nogle der har prøvet
det samme, eller kan hjælpe ?

Lasse

Fra : Per B

Dato : 16-01-08 14:59

"Lasse" <dsl405472@cypercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det findes ikke på min, og jeg kan ikke skifte ipnr .. nogle der har

Ved at lægge denne patch ind på din XP pc skulle du så kunne se den fra din
vista pc

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?d.

patch nr. KB922120

Peppe