MS Windows
briani 27239
xp firewall exception problem
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 13-01-08 12:32

Ved bruger logon ønsker jeg at køre et .BAT script fra en netværksserver.
Det giver en advarsel, og efter Run accept kører det ok.
I firewall oprettes nu en program exception til den . BAT fil på
netværksserveren.
Det virker bare IKKE. Advarselsruden hopper stadig op.

Det mærkelige er, at jeg har sat op på to helt identiske bærbare, købt for
nylig, og begge automatisk opdateret fra Windows Update (Win XP US version).
Den første, som blev konfigureret for tre uger siden kører uden advarsel, og
har IKKE nogen exception for .BAT filen.

Nogen gode forslag ???

Mvh
Lars P. Magnussen