MS Windows
briani 27239
UPnP på Vista Home Premium
Fra : nuller

Dato : 13-01-08 12:07

Jeg har købt en Wifi radio som understøtter UPnP, mit problem er at det ikke
virker på Vista medmindre jeg går ind i "tjenester" og genstarter tjenesten
(UPnP) Og det skal jeg gøre hver gang Computeren har været lukket ned. (UPnP
er sat til at starte automatisk)
jeg har også en XP mediacenter maskine hvor det virker uden problemer. Så
det må jo næsten være være en opsætningsfejl i Vista?
Når jeg går ind i mediedeling i min mediaplayer kan jeg se min radio
hvergang.
Jeg har givet alle nødvendige tilladelser (tror jeg nok)
Jeg kan godt finde filerne og afspille dem fra min radio ved at gå ind og
søge i min musik mappe. Men jeg vil hellere gøre det via UPnP.

Gode ideer modtages med glæde.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 14-01-08 23:49

"nuller" <relun_@msn.com> wrote in

<snip>

> Gode ideer modtages med glæde.

Det er mange gange sådan i Windows, at een tjeneste afhænger af at en anden
tjeneste kører.

--
Bates Motel
Vacancy