MS Windows
briani 27239
[muligvis ot] automatisk video optageprog~
Fra : Jørgen K. (VG)

Dato : 13-01-08 02:57

Hejsa.
Jeg har et ældre hauppage tv/radio tunerkort til at sidde i min pc,
hvilket
virker fint med wintv2000 program.
Men jeg mangler et program der selv kan starte optagning af et
forudindstilt
tidspunkt og kanal da wintv200 ikke selv kan det.
Hvilke skal jeg kikke efter når det er til WinXPsp2??

mvh Jørgen

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 13-01-08 11:06

Jørgen K. (VG) wrote :
> [...]
> forudindstilt
> tidspunkt og kanal da wintv200 ikke selv kan det.
> Hvilke skal jeg kikke efter når det er til WinXPsp2??

Prøv ChrisTV:
http://www.chris-tv.com/

--

/klaus

Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;
krypter din email-adresse til højre for "@".

Fra : Jørgen K. (VG)

Dato : 13-01-08 05:06

On Jan 13, 11:05 am, Klaus Jørgensen <k...@no.spam> wrote:

> Prøv ChrisTV:http://www.chris-tv.com/
>
> --
>
> /klaus
Hejsa og tak for linket.

Det ser ud at jeg får et godt billed med christv... men lyden får
knopper efter ca 3 sek spilletid.
Er det noget du har oplevet før?

Fra : Richard Thune

Dato : 13-01-08 16:20

"Jørgen K. (VG)" <en_skod@email.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> forudindstilt
> tidspunkt og kanal da wintv200 ikke selv kan det.
> Hvilke skal jeg kikke efter når det er til WinXPsp2??

Du kan hente en scheduler her, skulle også gerne være på cden med wintv2000
http://www.hauppauge.com/pages/support/support_pvr150.html
RT

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-08 22:33

[...]

------------------------------------
Er du sikker på at du ikke har en scheduler
Prøv at kigge i Start /Programmer / Hauppauge
---
mvh Bc

Fra : Jørgen K. (VG)

Dato : 14-01-08 02:45

On Jan 13, 10:33 pm, "Bjarne Chr" <None> wrote:
> [...]
> ------------------------------------
> Er du sikker på at du ikke har en scheduler
> Prøv at kigge i Start /Programmer / Hauppauge

Howdy.

Der fulgte ikke cd med selve kortet da jeg købte kortet i buttiken.
Så jeg har efterhånden måtte stykke sammen hvilke driver og programmer
der skulle bruges. Så jeg havde ikke lige set at det var den vej
skulle gå
ang schedule. Jeg har hentet og det vil prøvet af

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-08 13:32

[...]

Du kan hente hele møllen på en gang her.
http://www.hauppauge.co.uk/pages/support/support_new_xpvista.html

--
med venlig hilsen
Bc