MS Windows
briani 27239
windows genuine advantage notification
Fra : Bent E.

Dato : 12-01-08 14:08

Hvad er subject?
Den be'r pludselig om lov til at passere min firewall.
Jeg sagde ok, og min opsætning i "outlook express"
røg sig en tur.
Jeg er dog ikke sikker på om det var årsagen til at
"OE" gik i udu.

Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Jama

Dato : 12-01-08 15:00

"Bent E." <elnef@dsa-net.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg sagde ok, og min opsætning i "outlook express"
> røg sig en tur.
> Jeg er dog ikke sikker på om det var årsagen til at

Det er et Standard Windows program, der bruges til at se, om din XP er en
Pirat udgave. Og du skal installere det, ellers kan du ikke opdatere XP.
Mvh.Jama

Fra : Peter

Dato : 12-01-08 17:45

> [...]
> Jeg sagde ok, og min opsætning i "outlook express"
> røg sig en tur.
> Jeg er dog ikke sikker på om det var årsagen til at

Hvis den er kommet til dig, vedhæfter en e-mail, er det med garanti en eller
anden form for virus eller trojaner.
Microsoft sender ikke den slag via e-mail, men KUN via Windows Update.
Det er i øvrigt det program Microsoft bruger til at tjekke om du har en ægte
eller pirat version af Windows XP

PeterB

Fra : Jama

Dato : 12-01-08 18:10

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Microsoft sender ikke den slag via e-mail, men KUN via Windows Update.
> Det er i øvrigt det program Microsoft bruger til at tjekke om du har en

Nej det er helt sikkert, det gør De ikke. Jeg troede den var kommet mens du
updatede XP, der er der jeg har fået den, når Microsoft vil tjekke, om man
har en Pirat XP. Men det har du vil heller ikke ? Vel ! Nå spøg tilside,
slet den, den skal bare væk.
Mvh.Jama

Fra : Bent E.

Dato : 13-01-08 11:30

> [...]
> Microsoft sender ikke den slag via e-mail, men KUN via Windows Update.
> Det er i øvrigt det program Microsoft bruger til at tjekke om du har en

Nej, det var slet ikke nogen mail.
Det var et eller andet program der meldte sig i min firewall (zonealr.)
Jeg mener ikke at have set den tidligere, og M.Soft har jo sikkert
hele tiden tjekket min XP, hver gang jeg starter op.
Nå, jeg venter og ser om den kommer igen; indtil videre er den blokket.

Tak for jeres input.

Bent E.