MS Windows
briani 27239
Ghost & MS Vista....hvad version???
Fra : ArJo

Dato : 07-01-08 16:37

Hej Gruppe

Hvilken version af Ghost skal jeg op på for at være sikker på den
understøtter Vista.

Jeg har en version 9 og den virker fint med min XP, men vil gerne lave
en Ghost af min Vista på den bærbare. Men jeg tør / vil ikke lige gå i
krig hvis det så ikke virker.

--
pft & mvh
ArJo

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-01-08 16:45

"ArJo" <not4U2@know.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hej du skal have Ghost 12

Kurt

Fra : Per

Dato : 07-01-08 17:32

ArJo wrote:
> [...]
>
> Jeg har en version 9 og den virker fint med min XP, men vil gerne lave
> en Ghost af min Vista på den bærbare. Men jeg tør / vil ikke lige gå i

Jeg ville tage et kig på True Image - der er en pendant til Ghost.

Jeg har selv tidligere brugt Norton Ghost, men er nu gået over til True
Image, der imo. er et meget bedre program og noget mere stabilt.

http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/ hent True Image
11 som kører Vista - det er også væsentlig billigere end Ghost.

Koster ca. 300 kr mod Ghost omkring 550,-

Ellers skal du iøvrigt bruge Ghost 12 for at køre Vista.

mvh. Per

Fra : KeNzO

Dato : 07-01-08 23:32

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Koster ca. 300 kr mod Ghost omkring 550,-
>
> Ellers skal du iøvrigt bruge Ghost 12 for at køre Vista.

Skal det forståes at du har købt det Acronis true image og hvorhen ??

Fra : Per

Dato : 08-01-08 06:37

KeNzO wrote:

> Skal det forståes at du har købt det Acronis true image og hvorhen ??

Ja - jeg har købt True Acronis istedet for Ghost.
Købte det via ovennævnte link.

/Per

Fra : Søren

Dato : 08-01-08 19:03

> Ja - jeg har købt True Acronis istedet for Ghost.
> Købte det via ovennævnte link.
>
> /Per

jeg har også lige købt det på den side, fik det til 235 kr inc vat.
hvis man kører musen over de ¨snefnug¨ der er på siden popper der tilbud
op.
de ændrer sig hver gang du opdaterer siden, jeg fik 20% rabat.

Søren

Fra : Finn

Dato : 09-01-08 09:26

Søren wrote:

> [...]
> op.
> de ændrer sig hver gang du opdaterer siden, jeg fik 20% rabat.

Og har du en Seagate disk, så koster en Acronis version 0 kr. - hver
gang - se efter "Seagate DiscWizard" på deres site

Venlig hilsen
Finn

Fra : Kurt Brixen

Dato : 09-01-08 13:51

On Wed, 09 Jan 2008 09:25:33 +0100, Finn <dur.ikke@is.invalid> wrote:

>Og har du en Seagate disk, så koster en Acronis version 0 kr. - hver
>gang - se efter "Seagate DiscWizard" på deres site

Det samme gælder hvis man har en Maxtor disk.

--

Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : JBJ

Dato : 09-01-08 15:42

"Kurt Brixen" <kurt_brixen@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Det samme gælder hvis man har en Maxtor disk.
>
> --
>
> Venlig hilsen
> Kurt Brixen

Jeg vil anbefale Paragon Harddisk Manager, den fungerer også som partion
manager:) Også behaøver du ikke ganstarte for at lave backup, alt kører i
windows:) Du skal bruge ver. 8.5.

JBJ

Fra : Kurt Brixen

Dato : 09-01-08 17:36

On Wed, 9 Jan 2008 15:42:12 +0100, "JBJ" <SPØRG@MIG.dk> wrote:

>Jeg vil anbefale Paragon Harddisk Manager, den fungerer også som partion
>manager:) Også behaøver du ikke ganstarte for at lave backup, alt kører i
>windows:) Du skal bruge ver. 8.5.

Man behøver da heller ikke at genstarte for at lave backup med TrueImage.

--

Venlig hilsen
Kurt Brixen