MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hjælp til at brænde *.uif fil
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 06-01-08 16:37

hej jeg vil høre om der er nogen der ved hvordan man pakker eller brænder en
*.uif da jeg ikke har kunnet finde et program som har kunndet det så håber
jeg kan få hjælp her

--
Med Venlig hilsen
Jeppe Søndergaard

Fra : -= JF =-

Dato : 06-01-08 17:00

Jeppe Søndergaard skrev:
> hej jeg vil høre om der er nogen der ved hvordan man pakker eller
> brænder en *.uif da jeg ikke har kunnet finde et program som har kunndet

Til en anden gang: Prøv at google efter fil-endelsen. på 0,48 sekund
havde den fundet ikke mindre end 552.000 hits der havde med uif at gøre,
og de øverste 4-6 stykker handler om det du efterspørger.

Prøv at klikke her: http://filext.com/file-extension/UIF

Det ser ud til at du skal bruge et program som hedder MagicISO til at
klare ærterne. Det finder du her: http://www.magiciso.com/

--
Mvh. John

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-01-08 17:03

"Jeppe Søndergaard" skrev i meddelelsen
> hej jeg vil høre om der er nogen der ved hvordan man pakker eller
> brænder en *.uif da jeg ikke har kunnet finde et program som har
> kunndet det så håber jeg kan få hjælp her

Magic ISO

http://filext.com/file-extension/uif

Filext.com er "biblen" der altid henvises til, når nogle stiller
spørgsmål i den stil

--
Mvh Jan
Mail kan sendes fra hjemmesiden www.jve.dk