MS Windows
briani 27239
Opdateringer til xp over på cd??
Fra : Jan A.

Dato : 06-01-08 15:09

Hej
Jeg skal muligvis til at formatere min computer i nærmeste fremtid og har i
den forbindelse et spørgsmål:

Alle de opdatering jeg har downloaded til windows XP og office-pakken, kan
de lægges over på en cd, så jeg slipper for at skulle downloade alle disse
opdateringer igen?
Håber jo lidt på, at de ligger i et bibliotek, der lige er til at flytte
over, men......

Mvh Jan Andreasen

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 06-01-08 16:27

Jan A. wrote :
> [...]
> lægges over på en cd, så jeg slipper for at skulle downloade alle disse

Hvad Windows angår, er det vist nemmest at vente til SP3 kommer - så
får du det meste i en enkelt fil (som så kan flettes ind på
installations-CD'en).

Opdateringer til Office-pakken er der ikke så mange af så det kan
betale sig.

--

/klaus

Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;
krypter din email-adresse til højre for "@".

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 06-01-08 16:29

Klaus Jørgensen wrote :

> Hvad Windows angår, er det vist nemmest at vente til SP3 kommer - så får du
> det meste i en enkelt fil (som så kan flettes ind på installations-CD'en).

Og den skal sæføli' også hentes til den tid - det tager nu heller ikke
så lang tid at hente de ~90 opdateringer der er til XP SP2.

Fra : Leif

Dato : 06-01-08 19:44

"Jan A." <affaldspost@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> opdateringer igen?
> Håber jo lidt på, at de ligger i et bibliotek, der lige er til at flytte

Kig lige på www.boegebjerg.dk der er noget om at slipstreame xp
(lave en boot cd med alle SP'er på)

Mvh, Leif