Hej Allesammen - Fest...
Fra : Sott

Dato : 14-07-01 16:44

Jeg har aldrig fundet ud af den der forward funktion i OE, så derfor skriver
jeg det her, så alle berørte får mulighed for at læse det.

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at min adfærd til sidste dss-fest var
kritisabel. Jeg var højtråbende og udfarende og opmærksomhedssøgende, og det
er rigtigt.

Jeg er også blevet gjort opmærksom på, at min adfærd havde den uheldige
konsekvens, at nogle foretrak at slutte aftenen tidligt.

Det er jeg virkelig ked af.

Jeg kan godt se i bagspejlet, at jeg burde have dæmpet mig.
Og jeg er især ked af, hvis mit råberi har givet Henning og Hanne problemer
med deres naboer *sender jer en uforbeholden undskyldning. Jeg håber ikke,
det afholder jer fra at holde flere fester*.

Jeg havde brug for at afreagere - og jeg opførte mig egoistisk i den
forstand, at jeg ikke tog hensyn til det øvrige selskab.

Det vil jeg gerne undskylde.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-07-01 17:13

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message
[snip en uforbeholden undskyldning]

jeg vil lige understrege at min tidlige affart fra festen absolut INTET
havde med din opførsel at gøre.... snarere tværtimod synes jeg at din
livsglæde var smittende og jeg var enormt ked af at jeg ikke var i stand til
at deltage.....

jeg synes det er sørgeligt at du er nødt til at undskylde for en adfærd du
havde et indtrængende behov for at slippe løs.... jeg tror da at de fleste
kan nikke genkendende til den befriende følelse der kommer op i en når man
er sluppet ud af et forhold der var endt i dødvande og er i selskab med
mennesker man _ved_ accepterer en som man er..... troede jeg......

jeg synes det var utroligt dejligt at se dig så løssluppen og som sagt havde
jeg været i stand til det havde jeg med glæde sluttet mig til dig... lige så
højtråbende og fri som du)

mange knus
sabina........

Fra : John Sahl

Dato : 14-07-01 17:22

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message news:3b506946$0$320$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg er blevet gjort opmærksom på, at min adfærd til sidste dss-fest var
> kritisabel. Jeg var højtråbende og udfarende og opmærksomhedssøgende, og det
> er rigtigt.

Jeg må jo så have været en del af problemet for jeg drillede og legede da også
med dig, hvad er der galt i det? At Sabina og jeg tog tidligt hjem var KUN på
grund af Sabinas smerter. Vi fandt selskabet uovertruffent og glæder os til
næste gang. Jeg håber da ikke vi skal have et fest politi der forhindrer folk i
at more sig. Det var og er trods alt en fest vi afholder.

Bare ved at se på billederne vi tog kan man da vist se at de fleste andre
deltagere da deltog aktivt i alt der foregik. Så uanset at du var frisk og med på
at der skulle ske noget så ville det jo aldrig være sket uden de andre der var
til stede?

> Jeg er også blevet gjort opmærksom på, at min adfærd havde den uheldige
> konsekvens, at nogle foretrak at slutte aftenen tidligt.

> Det er jeg virkelig ked af.

Det må de vel om? Huset var og er da temmelig stort så det burde ikke være
noget problem at opholde sig et andet sted hvis det skulle være. Mon ikke
grunden til den tidlige afrejse skal findes andre steder når det kommer til
stykket. Det er jo altid rart at smide ansvaret på andre.

> [...]
> med deres naboer *sender jer en uforbeholden undskyldning. Jeg håber ikke,
> det afholder jer fra at holde flere fester*.

Jeg tvivler helt ærligt på at Henning og Hanne får eller har fået problemer ud
af det. Ellers kan jeg kun sige: Længe leve borgerskabet! ;-(

> Jeg havde brug for at afreagere - og jeg opførte mig egoistisk i den
> forstand, at jeg ikke tog hensyn til det øvrige selskab.

Som Sabina også skriver så overtrådte du i hvert fald ikke vores grænser, vi
kan godt tåle mere end det du præsterede

> Det vil jeg gerne undskylde.

Ikke nødvendigt her. Men måske du skulle få en fra den/dem der har pålagt
dig en trist byrde?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 14-07-01 18:28

d. 14/07/01 18:21 skrev John Sahl på johnsahl@worldonline.dk i artiklen
_j_37.6519$6x5.446094@news000.worldonline.dk:

> Vi fandt selskabet uovertruffent og glæder os til
> næste gang. Jeg håber da ikke vi skal have et fest politi der forhindrer folk
> at more sig. Det var og er trods alt en fest vi afholder.

Undskyld, jeg blander mig lidt. Da jeg læste dette afsnit kunne jeg ikke
lade være med at tænke på en klage, jeg hørte om på TV2/Østjylland for nogle
uger siden. Det var en nabo til Djurs Sommerland, der havde klaget til
amtets miljøkontrol over larmen fra de hvinende gæster i Sommerlandet.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : John Sahl

Dato : 14-07-01 18:59

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message news:B7764DC5.22FF1%brahbech@post8.tele.dk...
> [...]
> uger siden. Det var en nabo til Djurs Sommerland, der havde klaget til
> amtets miljøkontrol over larmen fra de hvinende gæster i Sommerlandet.

Det var godt nok ikke naboerne jeg tænkte på. Men der i mod festens deltagere.

Fra : henning

Dato : 14-07-01 20:30

> [...]
> uger siden. Det var en nabo til Djurs Sommerland, der havde klaget til
> amtets miljøkontrol over larmen fra de hvinende gæster i Sommerlandet.

Ej!!
Jeg og vores naboere,bagboer og genboer holder så få fester,
at vi lader hinanden feste i fred, det er et villa-kvarter, med
yderst satte og accepterende mennesker, og vi holdt vejfester
sammen indtil fo få år siden, hvor "vores primus-motor" desverre
flyttede og den nye formand for grundejer-foreningen er en
gammel pensionist, der bor i den anden ende af byen *G*

MVH
Henning

FUT off-topic

Fra : henning

Dato : 14-07-01 20:24

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in message

> Ikke nødvendigt her. Men måske du skulle få en fra den/dem der har pålagt
> dig en trist byrde?

Søs er nok ikke blevet pålagt at give en undskyldning,
men som det reelle menneske hun er, kan hun ikke
andet i følge hendes natur, når hun bliver opmærksom
på, hun måske har gjort noget, hun ikke var opmærksom
på, da det skete, og jeg synes det er enormt modigt og
stort af hende, at hun her i gruppen siger undskyld, det
gør hun sikkert også i private mails til de berørte, jeg
håber Søs og de, finder ud af det, uden at blive kede af
det og hinanden, så de kan mødes ved andre lejligheder,
til DSS- sammenkomster.

Kærlig Hilsen Til
Søs og alle i andre.
Håber ingen tager parti for nogen person,
da de involverede parter er nogle dejlige
mennesker, med masser af beundringsværdige,
menneskelige egenskaber hver i sær

Henning, der trækker denne tråd over i
FUT news:dk.snak.off-topic

Fra : henning

Dato : 14-07-01 20:50

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message

Hej Søsser ;op

> Jeg er blevet gjort opmærksom på, at min adfærd til sidste dss-fest var
> kritisabel. Jeg var højtråbende og udfarende og opmærksomhedssøgende, og
det
> er rigtigt.

Ja i guder *GGGG*
Sikke et sprudlende liv du lagde for døren*GGGG*
Kritisabel? For nogle måske, for andre ikke!

> [...]
> med deres naboer *sender jer en uforbeholden undskyldning. Jeg håber ikke,
> det afholder jer fra at holde flere fester*.

Du generede ikke os, og vores naboer, må acceptere at jeg
holder fest, ligesom de, et par gange om året, de gør det jo selv *GGGG*

> Jeg havde brug for at afreagere - og jeg opførte mig egoistisk i den
> forstand, at jeg ikke tog hensyn til det øvrige selskab.

som du jo ved, så har jeg kendskab til hvordan menneskelig adfærd
udarter sig i givne situationer, din adfærd er fuldt forståelig,
konskvensen,
kunne jo have været den modsatte, at du havde været trist, tilbageholdende
og måske grådlabil

> Det vil jeg gerne undskylde.
>
> Tusinde hilsner
> Søs

Kære Søsser!
Få det nu drøftet igennem med de, der følte
du "bare var for meget" både DU og de, som er
involveret er jo hver i sær, nogle dejlige, varme,
fornuftige personer, med så mange unike egenskaber,
at jeg nærmest forventer et manifest fra jer om,
at i har givet hinanden kæmpe-knuser og fået
talt ud om episoden

Kærlig Hilsen Til Alle de Berørte

Henning

Fut til news:dk.snak.off-topic