MS Windows
briani 27239
Hvor gemmer Vista filerne
Fra : Nederbasse

Dato : 02-01-08 21:39

Hejsa

jeg er helt ny i Vista og vil tage en backup af Outlook 2007 pst filer og
andre men hvor er de ?
Ifølge MS skulle de være under drev:\bruger\AppData\Lokal\Microsoft\Outlook
i bruger mappen har jeg 2 mapper: delte filer og bruger
Lars

Fra : getdion@gmail.com

Dato : 02-01-08 23:51

"Nederbasse" <xxxxxx@xxxxxx.xxx> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ifølge MS skulle de være under drev:\bruger\AppData\Lokal\Microsoft\Outlook
> i bruger mappen har jeg 2 mapper: delte filer og bruger
Vista er fantastisk dygtig til at gemme filer sådan at nysgerige brugere ikke kan finde
dem.
Derfor kom jeg tilbage til XP efter 2 måneders legen-tag-fat med vista.

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 03-01-08 07:47

getdion@gmail.com skrev den 02-01-2008:
> [...]
> kan finde dem.
> Derfor kom jeg tilbage til XP efter 2 måneders legen-tag-fat med vista.

....som er en information der ganske givet løser "Nederbasses" problem?
Til Nederbasse: se til at at du har slået visning af skjulte filer til,
så kan du se de filer du efterlyser.
...::JMJ::..

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-01-08 00:23

"Nederbasse" <xxxxxx@xxxxxx.xxx> skrev i meddelelsen
> [...]
> Ifølge MS skulle de være under
> drev:\bruger\AppData\Lokal\Microsoft\Outlook
> i bruger mappen har jeg 2 mapper: delte filer og bruger

Du skal ind i indstillinger og ændre, således at systemfiler, mapper m.m.
ikke er skjulte. Så skulle de dukke op.

Kurt

Fra : Nederbasse

Dato : 03-01-08 08:47

> "Nederbasse" <xxxxxx@xxxxxx.xxx> skrev i meddelelsen

> Du skal ind i indstillinger og ændre, således at systemfiler, mapper m.m.
> ikke er skjulte. Så skulle de dukke op.
>
> Kurt

Alt er slået til
Hvis jeg i Outlook eksporter til en fil vil den gemme på
c:\users\bruger\lokal\....
men mappen users findes ikke eller jeg kan ikke finde den
Søger jeg på en mappe deer skal hedde outlook kommer der intet resultat

Lars

Fra : Bjarne Chr

Dato : 03-01-08 09:18

> [...]
> men mappen users findes ikke eller jeg kan ikke finde den
> Søger jeg på en mappe deer skal hedde outlook kommer der intet resultat

Hos mig med Vista og godt nok office 2003 ligger den her
C:\Users\DIT-Navn\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Det er lidt mystisk fordi med stifinder hedder det C:\brugere
Så prøv lige
C:\Brugere\*DIT-Navn*\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Det er bare Vista
--
med venlig hilsen / best regards
Bc

Fra : annehoffmann@gmail.c~

Dato : 10-01-08 04:03

On 3 Jan., 00:23, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:

> Du skal ind i indstillinger og ændre, således at systemfiler, mapper m..m.
> ikke er skjulte. Så skulle de dukke op.
>
> Kurt

Hej Kurt.

Jeg sidder med samme problem. Eller dvs at jeg har åbnet en fil fra en
mail, redigeret i den og bare lavet Ctrl+S i stedet for en "Gem som".
Nu kan jeg så ikke finde denne fil igen - ud over den uredigerede på
mailen... Den skulle ligge i "bruger\AppData\... ,men AppData ligger
ikke under bruger (så vidt jeg kan se)

Hvordan kommer jeg ind i indstillinger? - jeg kan ikke helt se, hvor
jeg kan ændre det til, at jeg også vil se systemfiler osv.

Mvh
Anne

Fra : annehoffmann@gmail.c~

Dato : 10-01-08 04:05

> Du skal ind i indstillinger og ændre, således at systemfiler, mapper m..m.
> ikke er skjulte. Så skulle de dukke op.
>
> Kurt

Ups... har nu selv fundet det. Var vist blevet helt blind :)