MS Windows
briani 27239
Problemer med cover art i Windows Media Pl~
Fra : Finn Brodersen

Dato : 02-01-08 00:07

Hej

Godt Nytår til alle.

Jeg har et problem med Windows Media Player 11 på XP, håber nogle kan
hjælpe mig!

Jeg har MP3 rippet ca. 50 af mine CD'er her i Jule ferien, og vil
gerne presentere disse albums med
cover billeder i Windows Media Player 11.

Dette går også normalt godt, jeg finder et godt cover billede et eller
andet sted på nettet, og "paster"
dette ind på default billedet, der vises i Media Player, så langt så
godt

Men men men

Fra tid til anden, overskrives andre album cover art med de nye
billeder, således de gamle skal
laves igen forfra. Dette er meget tidskrævende for ikke at sige skide
irriterende!

Jeg har bemærket, at album art lægges som skjulte grafik billeder i
samme katalog som musikken. Denne
grafik fil får et langt hex id nummer. Flere af disse filer har kun 0
(nul) som hex id numre, kan dette være rigtigt ?

Håber nogle kan hjælpe mig, jeg har enddu ca. 300 CD'er der skal
rippes, om håber ikke jeg skal bruge
80% af min tid bare på album art !

Bare et link til en side hvor problemet omtales kan være en stor hjælp

Finn
Silkeborg