HP Procurve Switch 408...
Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 14-07-01 16:32

Hej!
Jeg går og overvejer at købe subj, men har den ene betingelse at den ikke må
larme. Jeg kender nogle af de større Procurve-switche som larmer meget pga.
køling osv.

På hp.com kan jeg ikke finde info om dette, og de forretninger, jeg har
spurgt har ikke haft den hjemme og har ikke kunnet svare på det...

Derfor... Er der nogen, der ved, om subj. larmer, om der er køler på, om den
er pengene værd osv.?

På forhånd tak!

Grønbech
--
Mail: g@g-web.dk
ICQ# 14654731

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 14-07-01 17:38

> [...]

> spurgt har ikke haft den hjemme og har ikke kunnet svare på det...
>
> Derfor... Er der nogen, der ved, om subj. larmer, om der er køler på, om

Den er glimrende og larmer ikke.

Eneste grund til at jeg skiftede min ud med en Netgear FS308 er at den fra
Netgear har indbygget strømforsyning. Jeg hader alle de små strømforsyninger
jeg altid falder i og aldrig kan finde hvis jeg ikke har brugt en enhed et
stykke tid.

Med venlig hilsen

Thomas Hedberg

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 14-07-01 17:43

On Sat, 14 Jul 2001 17:32:17 +0200, Michael Grønbech Larsen wrote in
dk.edb.netvaerk <3b5065e7$0$3246$d40e179e@nntp03.dk.telia.net>:

> [...]
>larme. Jeg kender nogle af de større Procurve-switche som larmer meget pga.

Jeg har haft sådan en i et årstid efterhånden. Der er ingen blæser i
den, så den er fuldstændig tavs.

Jeg kan kun anbefale den - og så er der livstidsgaranti på den.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 14-07-01 18:04

Takker - den er bestilt