[off topic] Gratis musik i Netto
Fra : Henrik Münster

Dato : 02-01-08 23:21

Det er måske ikke så Mac-agtigt, men vi taler jo tit om musik, iTunes og
iPod. Jeg har lige været i Netto i dag, og der kan man sandelig få cd'en
med sangen "Nettopigen" af Troels Boberg. Det er åbenbart en forløber
til hans debutalbum. Der er ganske vist kun to numre på, mens der er tre
numre på den, man kan købe på iTunes Music Store for kr. 24,-, men det
er bare flere udgaver af samme nummer. Udgaven, der er kendt fra
radioen, er med.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-01-08 23:31

Henrik Münster wrote:

> Jeg har lige været i Netto i dag, og der kan man sandelig få cd'en
> med sangen "Nettopigen" af Troels Boberg.

Tja... jeg tænkt nok at den sang er produkt placement, den burde slet
ikke spilles af DR.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-01-08 23:40

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Tja... jeg tænkt nok at den sang er produkt placement, den burde slet
> ikke spilles af DR.

Jeg er nu ikke sikker på det. Det kan lige så godt være en kvik
medarbejder i Nettos marketingafdeling, der har set en mulighed. Men jeg
er selvfølgelig et venligt menneske, der tror det bedste om folk, indtil
det modsatte er bevist.
Jeg har i øvrigt søgt lidt på nettet. Troels Boberg virker da
som en ganske seriøs kunstner, som åbenbart er et kendt navn i
rapper-kredse. Jeg kan i øvrigt også se, at musikken faktisk kan
downloades gratis:

<http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=9438158
2&blogID=342890601>
--