Counter-strike update!
Fra : Anders Ammitzbøll & ~

Dato : 14-07-01 10:10

Hej!

Efter at jeg hentede den nye update d. 13.7.01 har jeg ikke kunne komme på
TDC servere! Hvad kan være sket???

Anders

Fra : Kosmonauten

Dato : 14-07-01 11:06

Måske et spørgsmål om mere træning og lederskabs øvelser ;c)
Undskyld kunne ikke modstå fristelsen, vi kan alle lave en fejl.
Mvh
Martin

Fra : apollo14

Dato : 14-07-01 17:43

"Kosmonauten" <martino@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Måske et spørgsmål om mere træning og lederskabs øvelser ;c)

nej nej nej, det er ene og alene ejeren der er dum *G*

p.s. kunne heller ikke lade vær

Fra : Madsen

Dato : 16-07-01 06:42

Jeg havde samme problem i lang tid, men i går hentede jeg alle grupperne
igen og nu er det okay...ved ikke hvorfor:)