Switch ?
Fra : René B. Lauritsen

Dato : 14-07-01 10:21

Hej,

Er denne switch god nok til en Tele Danmark Bredbånds ADSL ?

TRENDnet S88E 8port n-way miniswitch 10/100

Har I evt. endre forslag ? Prisen må maks. være 7 - 800,-

Med venlig hilsen

René B. Lauritsen

Fra : Steen Suder

Dato : 14-07-01 10:55

"René B. Lauritsen" wrote:

> Hej,
>
> Er denne switch god nok til en Tele Danmark Bredbånds ADSL ?
>
> TRENDnet S88E 8port n-way miniswitch 10/100

Så lang tid den kan switche ethernet er den OK, vil jeg sige. Navnligt
hvis du ikke har andre krav.

> Har I evt. endre forslag ? Prisen må maks. være 7 - 800,-

Jeg er selv glad for min Netgear FS108; den er solid og stabil, uden
blæser og så har den en pæn blå farve. Hos Proconsult står den til 950.-
ITButikken har dem også.

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Hellfire

Dato : 14-07-01 10:55

> Er denne switch god nok til en Tele Danmark Bredbånds ADSL ?
>
> TRENDnet S88E 8port n-way miniswitch 10/100
>
> Har I evt. endre forslag ? Prisen må maks. være 7 - 800,-

På sin kan du vist bruge en hvilken som helst switch, men jeg synes ikke
Trendnet produkter virker som kvali-vare. Ihvertfald ikke den hub jeg har
set.

Jeg ville anbefale D-Link DES-1005D SOHO 10/100mbit 5 port switch til
700kr (jeg har en selv), men hvis det skal være en 8 port koster den 900 kr

Mvh Henrik

Fra : Arne Eckmann

Dato : 14-07-01 14:30

"Hellfire" <hellfire@os.dk> skrev i en meddelelse:

> Jeg ville anbefale D-Link DES-1005D SOHO
> 10/100mbit 5 port switch til 700kr (jeg har en selv)

ditto do

mvh
Arne