Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Photoshop tutorials.. ???
Fra : Gitte Daphne

Dato : 29-12-07 10:42

Er faldet over denne side med en 'effekt', jeg virkelig godt kunne tænke mig
at afprøve -->
http://photoshop-tutorials.deviantart.com/art/Crack-and-Peel-R-20607858 -
men jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg kan downloade tutorial'en på siden ??

Ville være meget taknemmlig hvis nogen var i stand til at
skære-det-lidt-mere ud i pap for en tungnem..

Virker sådanne downloadede tutorials også i Photoshop Elements monstro ?? -
jeg bruger selv Photoshop elements 4.0, men ved ikke om disse 2 kan arbejde
sammen.. ellers har jeg Photoshop PS2.

Når man så har fået downloadet en tutorial, hvordan integrerer man den så
reelt i selve programmet Photoshop, så man også er i stand til at benytte
sig af den ??

På forhånd tak, og med ønsket om et lykkebringende Nytår.

Med venlige hilsner fra
Gitte Daphne

Fra : CanonBonke

Dato : 29-12-07 10:51

> [...]
at benytte
| sig af den ??
|
| På forhånd tak, og med ønsket om et lykkebringende Nytår.

I PS2 og senere, skal de udpakkede tutorials-filers mappe lægges
i mappen Plug-ins, men det står da på hjemmesiderne med
downloads? Også fremgangsmåde og til hvilke programmer de er.
mvh Knud

Fra : Ole Larsen

Dato : 29-12-07 10:57

Gitte Daphne skrev:
> [...]
> men jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg kan downloade tutorial'en på siden ??

Klik Full view og /filer/gem siden/ er en mulighed
Da det ikke er en action, men tutorial, skal du selv gøre arbejdet. Om
det er muligt i dine prgm aner jeg ikke. Prøv evt. at se de andre
tutorials også - der er meget af den slags på siden.

New Images: http://olelarsen.eu/80/index.html