Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Exifdata
Fra : bjørn f

Dato : 22-12-07 11:50

Hej

Erder ikke en der kan hjælpe mig, jeg har billeder (ca 500 stk) de er alle
taget ved samme fest, men med 4 forskellige kamera.
Problemet er at de 4 fotografer ikke havde sat dato og tid korrekt på
kamerane, og dette ville jeg meget gerne rette.
Er der ikke nogle der kender et program hvor jeg kan tage en hel mappe, og
sætte datoen frem på samtlige billeder med 1 dag, eller tiden frem eller
tilbage med x antal minutter.

Hilsen
Bjørn

Fra : Thomas Corell

Dato : 22-12-07 12:08

bjørn f wrote:
> [...]
> sætte datoen frem på samtlige billeder med 1 dag, eller tiden frem eller

http://www.sentex.net/~mwandel/jhead

Kig på '-ta' '-da' og evt. '-ft'

Det er rigtig godt til prisen ;)

--
Don't waste space

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-12-07 13:48

On Sat, 22 Dec 2007 11:07:56 +0000 (UTC), Thomas Corell
<nospamplease@corell.dk> wrote:

>http://www.sentex.net/~mwandel/jhead
>
>Kig på '-ta' '-da' og evt. '-ft'
>
>Det er rigtig godt til prisen ;)

En anden mulighed er at benytte Photo Mechanic. Kunne evt. benytte en
demo-licence til denne ene ændering, da dette ellers er god til at
"mærke" sine billeder med. Men nok lidt over-killed til blot denne
tidsænding
http://www.camerabits.com/pages/PM4.html

Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hen-jens@mail.REMOVEtele.dk.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-07 14:16

"bjørn f" <spam@buffermand.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> sætte datoen frem på samtlige billeder med 1 dag, eller tiden frem eller

Hvis du kører Windows Vista kan det gøres i egenskaber-

--
mvh kajo