Telia oph. sim-lås straks efter 6 md.
Fra : Leif & Susanne

Dato : 14-07-01 06:50

Hej nu er jeg godt tilfreds med Telia kundeservice

For ca. 1/2 år siden skrev jeg her i gruppen angående Telia, der dengang var
2 måneder om at ophæve sim-lås, nu er det lavet om så et andet firma tager
sig af udlevering af sim-låsekoder.

Det virker rigtigt godt nu, jeg har via e-mail til CRMKUNDESERVICE@telia.dk
fået vejledning og låse-koder retur samme dag, måske har jeg været heldig;
men den for 2 dage siden var der svar retur efter kun 1,5 time.

Venlig hilsen
Leif

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 14-07-01 10:40

Det er sådan det skal være.

Jeg har oplevet det samme et par andre steder, med undtagelse af når de ikke
har fået koden af f.eks. ericsson. Og så skal man vente på en. Så jeg har
også oplevet at skulle vente længe på en kode.
Jeg kontaktede mit teleselskab for at få koden til 3 telefoner der var købt
samtidig.
De 2 udleverede de med det samme, men koden til ericsson telefonen måtte jeg
vente længe på.

Det er vist ikke altid teleselskabernes fejl.

MVH

Dorthe og Jon

Leif & Susanne <pegaso@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9iomlf$2296$1@news.cybercity.dk...