MS Windows
briani 27239
Diskfragmentering
Fra : Mort1s1

Dato : 31-12-07 10:59

Efter en større omgang diskoprydning vil jeg køre Diskfragmentering på min
HD, men - programmet starter ikke. Dialogboksen "Windows skal bruge din
tilladelse for at fortsætte" kommer op, og jeg accepterer "Fortsæt", men så
sker der ikke mere, maskinen går blot i "normal" tilstand.
Er der nogen som har et bud på en løsning - kan man reparere VISTA, lige som
man kan med Vin. XP?

Mort1

Fra : Per

Dato : 31-12-07 11:14

Mort1s1 wrote:
> [...]
> "Fortsæt", men så sker der ikke mere, maskinen går blot i "normal"
> tilstand. Er der nogen som har et bud på en løsning - kan man reparere

jeg ville forsøge mig med et alternativt defrag program end det indbyggede i
Windows, som aldrig har været særlig godt.

Fx. Dette her: http://www.auslogics.com/disk-defrag som jeg selv bruger på
både Vista og XP maskiner.

Det er et rigtig godt lille gratis program der bare virker.

/ Per