MS Windows
briani 27239
Windows time service
Fra : JBJ

Dato : 30-12-07 15:12

Vista Home premium - med nyeste opdateringer

Ser dog ud til at MS endnu ikke har fixet deres time server problem, min pc
frøs lige, så jeg gik i loggen og ganske rigtig var der et timeserver
problem lige før den frøs.

Så har du Vista bør du skifte til time.nist.gov eller time.mit.edu

Der er mere om det her:

http://forums.microsoft.com/TechNet/ShowPost.aspx?PostID=1459955&SiteID=17

http://www.computing.net/windowsxp/wwwboard/forum/161461.html

Sjovt at når de nu er klar over at der er en fejl at de så ikke lægger et
hotfix ud i Windows update. Det er jo en fabriksfejl og ikke en som kunderne
selv laver.

JBJ

Fra : Ole C

Dato : 30-12-07 15:57

JBJ skrev blandt andet:

> Så har du Vista bør du skifte til time.nist.gov eller time.mit.edu

Jae - - eller for eksempel ntp1.tele.dk
Det er ikke så langt væk

--
vh