MS Windows
briani 27239
Windows mail - mærkeligt problem
Fra : JBJ

Dato : 30-12-07 05:54

Jeg har ikke oplevet noget som dette tidligere, men jeg er også ret ny i
Vista:)

Når jeg skriver en ny meddelse og vinduet med den nye meddelse er i
forgrunden, så hoppen vinduet lige pludselig i bagrunden sådan at Windows
mail er i forgrunden. Minimerer jeg Windows mail og har f.eks. IE7 i
baggrunden så er der intet problem.

Ligeledes når jeg læser meddelser i NG, så sker det at selvom jeg er nået
til nederste linie og slet ikke rører tastaturet, så hopper windows mail op
til toppen af meddelsen.

Nu tænker jeg selvfølgelig at der er en eller anden opdateringsfunktion som
kører baggrunden og forstyrer, men jeg har ikke fundet noget. Windows mail
er sat til at hente ny post efter 10 min. så det er ikke det der gør det.

Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?

JBJ

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 30-12-07 11:38

JBJ frembragte:
> [...]
> sat til at hente ny post efter 10 min. så det er ikke det der gør det.
>
> Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?

Lad mig gætte: du bruger trådløst tastatur?

...::JMJ::..

Fra : JBJ

Dato : 30-12-07 15:26

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> JBJ frembragte:

> Lad mig gætte: du bruger trådløst tastatur?

Hejsa, så gætter du forkert:) Jeg bruger en Toshiba bærbar:) Satellite
L40-139.

Der er ikke tilsluttet ekstra udstyr.

JBJ