U2 I Lørdags... Hele koncerten i MP3...
Fra : NiFo

Dato : 14-07-01 03:46

Hejsa...

Jeg kan forstå at det er fuldt lovligt at dele denne optagelse, bare man
ikke tjener penge på det.

Derfor - jeg vil da gerne dele.

Icq mig på 6700482, så får du login info til min ftp.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Nic

Fra : Anon

Dato : 14-07-01 12:55

Hmmmm

Også postet i dk.binaer.musik

Fra : Anon

Dato : 14-07-01 16:54

Samme optagelse...

Fra : Peter G.

Dato : 14-07-01 17:46

http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

> "Anon" <anonSPAMMER@nospam.dk> wrote in message

Jamen så er det da bare rart at NiFo er så venlig enten også at uploade den
til dk.binaer eller gøre "dk.binaer"-optagelsen lettere tilgængelig ved at
have den på en FTP-server

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"God Damn It's Deafening!

Fra : Anon

Dato : 14-07-01 18:20

> http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
Nå ja undskyld!

> [...]
den
> til dk.binaer eller gøre "dk.binaer"-optagelsen lettere tilgængelig ved at
Ja ik...

Fra : .Kody

Dato : 18-07-01 01:10

Hej Anon

Jeg er lige kommet hjem fra ferie, men dine postninger i dk.binaer.musik, er
fjernet fra serveren hos CC, så jeg mangler Elevation part 1/2
Vil du uploade dem igen, er du kanon.

P.S jeg var selv til koncerten...

Kody.

Fra : Anonn

Dato : 18-07-01 02:24

Dvs. 1. nummer?

Fra : Anonn

Dato : 18-07-01 02:25

Prøver lige igen...
Denne gang med korrekt Quote - ellers får jeg jo smask...

> fjernet fra serveren hos CC, så jeg mangler Elevation
> part 1/2
> Vil du uploade dem igen, er du kanon.

dvs. kun 1. nummer?

Fra : .Kody

Dato : 18-07-01 10:07

Øhh ja Elevation part 1 og 2

..Kody

Fra : Anonn

Dato : 18-07-01 10:20

Gør det nu...

Fra : .Kody

Dato : 18-07-01 10:53

Tak for det, det var lige det jeg manglede FEDT...........