Hvad er det for en sang?
Fra : Lars R.

Dato : 14-07-01 03:41

Det er en R&B-agtig sang (tror jeg :)), som vist blev spillet meget for
nogen tid siden. Blandt andet har jeg muligvis hørt den i nogle TV-reklamer.

Det eneste jeg fik opsnappet af teksten var, at der under omkvædet blev
sunget noget i retning af: "now you got it, what' you gonna do about it".

På forhånd tak.

Mvh.
Lars

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-07-01 09:19

"Lars R."
> [...]
>
> Det eneste jeg fik opsnappet af teksten var, at der under omkvædet blev
> sunget noget i retning af: "now you got it, what' you gonna do about it".

Addis Black Widow: Goes Around Comes Around.

Efter hukommelsen:
"Goes around comes around
there you got it
now you got it
whatcha gonna do about it"

De har også en ny single på radioerne, nemlig Wait in Summer.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Lars R.

Dato : 14-07-01 12:42

Peter Brandt Nielsen skrev i meddelelsen <9ip0h4$iv4$2@sunsite.dk>...
>">Addis Black Widow: Goes Around Comes Around.

Jeg siger tak for svaret.

Mvh.
Lars