MS Windows
briani 27239
Virker LPT1 i Vista Home Premium
Fra : KS

Dato : 27-12-07 19:50

Hvorfor kan jeg ikke accesse min LPT1 fra C# - jeg har installeret DLL-filen
så det skulle være muligt.

Jeg bruger den rigtige adresse og prøver bare at tænde og slukke D0-D7.

Skal nogle af benene "luses" for at simulere at "printeren" er "on-line"
eller hvad er der galt ?

mvh KS

Fra : ai

Dato : 27-12-07 20:14

er lpt enablet i din bios?..
//ani

Fra : KS

Dato : 27-12-07 22:06

"ai" <anixyr@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> er lpt enablet i din bios?..
> //ani
Hvordan kommer jeg ind i bios ?

(jeg kan da se den i "Enhedshåndtering")

mvh KS

Fra : KS

Dato : 28-12-07 02:09

LPT1 ER også enabled i bios!

Fra : KS

Dato : 28-12-07 08:27

> LPT1 ER også enabled i bios!

Er der virkelig ingen som har erfaringer her at dele ud af ?

Jeg er snart ved at være parat til at skrotte det lort til Vista Home
Premium !

Mvh KS

Fra : Lars E. P.

Dato : 28-12-07 11:33

Fri, 28 Dec 2007 08:27:10 +0100, skrev "KS"
<keld.<SLET_DETTE>soerensen@os.dk> :

> [...]
>>
>Er der virkelig ingen som har erfaringer her at dele ud af ?
>
>Jeg er snart ved at være parat til at skrotte det lort til Vista Home

Rolig nu - dagen er endnu ung. Og snart begynder et helt nyt år

Hilsen Lars

Fra : JBJ

Dato : 30-12-07 01:32

> [...]
>
> Jeg bruger den rigtige adresse og prøver bare at tænde og slukke D0-D7.
>
> Skal nogle af benene "luses" for at simulere at "printeren" er "on-line"

Jeg tror Vista kommer til at blive en ny WinME siden Ms allerede nu taler om
Windows 7.

Der er allerede noget der tyder på det da deres hjælpesider ikke fungerer
som de skal, får du f.eks. en fejl og klikker på linket til en forklaring
kommer meddelsen "Den ønskede forklaring findes ikke i dit sprog, vælg
venligst et andet" og ligegyldigt hvilket sprog du vælger kommer den og
siger "Siden kan ikke vises ...."

Desuden sælges Vista lige så billigt som WinME gjorde i sin tid så mon der
ikke er noget om sagen:)

Kan være jeg tager fejl, men efter hvad MS har budt brugerne igennem årenes
løb ville dette ikke undre mig:)

eg. forskelige offentlige kilder har udtalt at XP home svarer til en
opgraderet WinME, og at Vista Home svarer til en opgraderet XP Home:))

JBJ