MS Windows
briani 27239
Filer kan ikke slettes
Fra : Ukendt

Dato : 27-12-07 14:24

Hej.

Jeg har nogle filer, jeg ikke kan få slettet. Der står adgang nægtet.
Filerne burde ikke bruges og jeg har forsøgt mig med en genstart, men
alligevel er adgang nægtet. Gode råd søges.

Fra : John

Dato : 27-12-07 14:26

Michael Vinther skrev:
> [...]
> Filerne burde ikke bruges og jeg har forsøgt mig med en genstart, men
> alligevel er adgang nægtet. Gode råd søges.

Hvilke filer drejer det sig om?
Har du prøvet at slette dem i fejlsikret tilstand?

Mvh

John

--
http://lojmann.dk/2007/07/10/vil-du-snydes-sa-prøv-elgiganten/
http://www.gamereactor.dk/blog/Nicolas+Elm%F8e/32028/

Fra : Rado

Dato : 27-12-07 14:38

On Thu, 27 Dec 2007 14:23:42 +0100, "Michael Vinther" <SPAM - nej tak>
wrote:

>Jeg har nogle filer, jeg ikke kan få slettet. Der står adgang nægtet.
>Filerne burde ikke bruges og jeg har forsøgt mig med en genstart, men
>alligevel er adgang nægtet. Gode råd søges.

Prøv evt. den her:

http://ccollomb.free.fr/unlocker/

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : the hansens

Dato : 28-12-07 00:09

> Prøv evt. den her: