MS Windows
briani 27239
POP-up vinduer i Internet Explorer 7 (WinX~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-12-07 18:30

Jeg vil gerne have pop-up-stopperen slået fra, men selv om jeg i
"indstillinger" slår blokering af pop-up-vinduer fra, bliver pop-up-vinduer
stadig stoppet. Det ser ud som om at jeg skal slå den fra for et websted af
gangen; kan det virkeligt være rigtigt?

Er der ikke noget med at det er Google-Toolbar som også blokerer for
pop-up-vinduerne?

Jeg vil gerne have pop-up vinduer.

Claus

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-12-07 20:04

Den 26-12-07 18.29 skrev Claus E Beyer følgende:
> [...]
> stadig stoppet. Det ser ud som om at jeg skal slå den fra for et websted af

Nej, ikke hvis du har slået blokeringen fra det rigtige sted. Funktioner
=> Internetindstillinger => Beskyttelse af personlige oplysninger =>
fjern flueben ud for Slå blokering af pop op-vinduer til.

> Er der ikke noget med at det er Google-Toolbar som også blokerer for
> pop-up-vinduerne?

Ja, og flere andre programmer gør også. Du skal slå blokeringen fra i
hvert enkelt program.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.