MS Windows
briani 27239
Vista Recovery til Acer TM6291
Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 23-12-07 21:07

Hejsa

Der skulle vel ikke være en der ligger inde med et recóvery DVD/CD til en
Acer TravelMate 6291
Eller evt nogle der ved hvor sådan en kan downloades..

Jeg har jo været så dum ikke selv at lave en recovery.. så jeg er jo rimelig
fucket hvis jeg vil gendanne den på et tidspunkt

Mvh Brian

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-12-07 22:54

"Icenfire (6920)" <brian@REMOVEbadazz.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har jo været så dum ikke selv at lave en recovery.. så jeg er jo
> rimelig fucket hvis jeg vil gendanne den på et tidspunkt

Hej kan du ikke lave den nu da, eller har du ikke din Acer Empowering
Technology længere??
Jeg har en Acer Travelmate og jeg kan lave alle dem jeg vil, men
selvfølgelig har du slettet det
er du jo på den.

Mvh
Kurt

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 24-12-07 01:05

> [...]
> Technology længere??
> Jeg har en Acer Travelmate og jeg kan lave alle dem jeg vil, men

Hej.. Nej jeg har hellerikke dette program længere...
Og havde jeg det. får jeg jo en backup af alt hvad jeg har nu.. vil hellere
have en helt ren backup / recovery

//Brian

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-12-07 07:40

"Icenfire (6920)" <brian@REMOVEbadazz.dk> skrev

> Der skulle vel ikke være en der ligger inde med et recóvery DVD/CD til en
> Acer TravelMate 6291
> Eller evt nogle der ved hvor sådan en kan downloades..

Der burde ligge et image på en såkaldt eisa-configuration, en skjult
partition. Se om om har en partition som denne:

www.tersgov.dk/eisa.jpg

Kig også i mappen c:\programmer\acer\eRecovery

Der kan du starte en version af symantec ghost. Pas på ikke at forveksle med
mappen Acer inc, det er ikke samme mappe.

Ellers prøv F12 / F10 eller alt F12/F10 når maskinen booter op. Så burde du
kunne installere dit image. D2D skal være aktiveret i BIOS.

Glædelig jul

Claus

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 24-12-07 12:50

Hej Claus

Jeg har ikke eisa parttationen, og taget de to parationer jeg har i
betragtning. så passer diskstørrelsen med den disk det sidder i maskinen. så
det ikke er plads til ekstra "skjulte" partationer

//Brian