MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP går automatisk i dvale !
Fra : Sv-e

Dato : 22-12-07 14:27

Hej

Jeg har fået et problem med en WindowsXP, den går straks i dvale efter
boot, og starter altid med muligheden for at taste [F8] hvor man så kan
vælge at fortsætte med indlæsning af Windows eller slette et
gendannelses punkt ?

Jeg har forsøgt at være lynhurtig for at komme ind i strømstyringen
under kontrolpanel, men så længe vare det ikke inden den igen går i dvale :)

Er der ikke en eller anden opsætningsfil man kan omdøbe slette eller,
for at få den til at holde op med det ?

Jeg har selvfølgelig googlet efter en løsning, men de foreslag jeg
indtil nu har fundet er betinget af at man kan nå at ændre noget i
controlpanelet, og det kan jeg ikke.

/Sv-e

Fra : jopa

Dato : 22-12-07 14:53

"Sv-e" <none@no.not> skrev
> [...]
> boot, og starter altid med muligheden for at taste [F8] hvor man så kan
> vælge at fortsætte med indlæsning af Windows eller slette et gendannelses

Kan det tænkes at du kunne fixe det i fejlsikker tilstand ?

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Sv-e

Dato : 22-12-07 15:50

jopa wrote:
> "Sv-e" <none@no.not> skrev
>
> Kan det tænkes at du kunne fixe det i fejlsikker tilstand ?

Hej
I fejlsikker tilstand er det ikke muligt at vælge den del af
strømstyringen som omhandler dvale !

/Sv-e

Fra : Sv-e

Dato : 22-12-07 16:07

Sv-e wrote:

> Hej
> I fejlsikker tilstand er det ikke muligt at vælge den del af
> strømstyringen som omhandler dvale !
>

> /Sv-e
Update, med uhyre behændighed og hurtighed :) fik jeg slået dvalen fra,
med det resultat at den ny går i standby :( og starter, går i standby og
starter, grrrrrrrrr

/Sv-e

Fra : kep

Dato : 22-12-07 15:06

"Sv-e" <none@no.not> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har selvfølgelig googlet efter en løsning, men de foreslag jeg indtil
> nu har fundet er betinget af at man kan nå at ændre noget i

Hej
Måske er der hjælp at hente her
http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/recov_cons.htm
kep

> [...]