MS Windows
briani 27239
Windows update fejler
Fra : Kasper Lindberg

Dato : 22-12-07 12:57

Hej NG

Når jeg på min computer prøver at installere opdateringer igennem
windows-update fejler disse. (både når man manuelt henter fra
www.update.microsoft.com og når computeren henter dem automatisk).

Der er ingen problemer i at downloade disse, det er selve installationen der
fejler.

Det sjove er, at henter jeg dem manuelt, kan jeg installere disse uden
problemer.

Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal udføre fejlfinding, og mit problem
synes ikke at være beskrevet på nettet.

hjælp :) ....

OS: windows XP home.

--
God Jul.
Kasper

Fra : kep

Dato : 22-12-07 13:12

"Kasper Lindberg" <NoSp@m.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer.
>
> Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal udføre fejlfinding, og mit problem

Hej
Måske er der noget du kan bruge her
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13
kep

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 22-12-07 18:21

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> wrote in message

> "Kasper Lindberg" <NoSp@m.invalid> skrev i en meddelelse

> Hej
> Måske er der noget du kan bruge her
> http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13

Mange tak for info, Nu virker det. :)

--
God Jul.
Kasper

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-12-07 13:40

On Sat, 22 Dec 2007 12:56:53 +0100, "Kasper Lindberg" <NoSp@m.invalid>
wrote:

>Når jeg på min computer prøver at installere opdateringer igennem
>windows-update fejler disse. (både når man manuelt henter fra
>www.update.microsoft.com og når computeren henter dem automatisk).

Der er mange muligheder. Hvis du skal have kvalificeret hjælp skal vi
bruge fejlkoden som updatesiden viser - den er typisk placeret oppe i
højre hjørne og består af ca 10 cifre...

<mlr>

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 22-12-07 18:25

> Der er mange muligheder. Hvis du skal have kvalificeret hjælp skal vi
> bruge fejlkoden som updatesiden viser - den er typisk placeret oppe i
> højre hjørne og består af ca 10 cifre...

Jeg fik ingen fejlkode. Derfor jeg havde problemer med at fejlsøge.(
http://1vangede.dk/WindowsUpdateFailure.jpg )

Anyway, Jeg fik løst mit problem gennem ved at læse
http://support.microsoft.com/kb/943144
som der refereres til på på den side som KEP henviser til.

Tak for svar.

--
God Jul.
Kasper