'Billig' laserprinter med to papirbakker (~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 23-12-07 12:47

Hej,

Jeg søger en relativt billig laserprinter med to papirbakker til hhv. A5
og A4 (det er nok i virkeligheden bare to bakker). Har I nogle forslag?
Lige præcis det kriterie kan man nemlig ikke søge efter på edbpriser.dk.

Jeg er opmærksom på, at de fleste printere har en manuel bakke, men jeg
vil gerne kunne vælge på mac'en, om jeg vil printe fra bakke 1 eller 2 i
stedet for at skulle stoppe A5 i den manuelle bakke.

Den må selvfølgelig også gerne have en manuel bakke ud over de to andre ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-12-07 22:46

> [...]
> stedet for at skulle stoppe A5 i den manuelle bakke.
>
> Den må selvfølgelig også gerne have en manuel bakke ud over de to andre ;)

Jeg vil ikke påstår, at jeg kender markedet. Både min mor og jeg har
lige købt en Samsung. De er billige og fungerer godt. Prøv evt. at se på
dem. Jeg ved ikke helt præcis, hvad det hedder, det du eftersøger. Jeg
har blandt deres mange modeller fundet et par tilfældige, der se ud til
at kunne have flere papirtyper ad gangen:

ML-4050N og CLP-650N

Den sidste er i farver og langt billigere. Jeg kan bare ikke helt
gennemskue, om det er ekstraudstyr med papirbakken til flere typer. Der
følger en multifunktionsbakke med, hvad det så er for noget, men man kan
købe ekstra bakker. Jeg orker heller ikke at støve alle de mange
modeller igennem. Måske er der andre, der passer dig bedre. Jeg ved
heller ikke, hvad "relativt billigt" er, men kr. 3.000,- uden tilbehør
er vel ikke alverden.

<http://www.samsung.com/dk/products/printers/index.asp>
--
Henrik Münster