MS Windows
briani 27239
Sprogpakke til Vista MUI
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 20-12-07 18:02

Jeg har fået en Windows Vista MUI Engelsk
Her er der mulighed for at skifte tastetur og display sprog til dansk.
Jeg har gjort det engang før ved at finde sprogpakken til display sprog på
nettet.
Mit problem er at jeg kan ikke finde filen mere.
Hvor findes denne fil til download.
Nils

Fra : Akadut

Dato : 20-12-07 20:37

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nettet.
> Mit problem er at jeg kan ikke finde filen mere.

Bruger du en Ultimate?

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 21-12-07 18:54

Ja jeg bruger ultimate

Fra : Akadut

Dato : 21-12-07 18:56

> Ja jeg bruger ultimate
> "Akadut" <akadut@div.xx> skrev i en meddelelse

Har ikke lige en åben Ultimate, men der er et menupunkt, der hedder noget i
retning af 'Ekstra til Ultimate'. Der hentede jeg sprogpakkerne. Også den
kinesiske, dog kun for sjov.

Fra : BigMac

Dato : 20-12-07 22:13

> [...]
> nettet.
> Mit problem er at jeg kan ikke finde filen mere.

Den henter du hos microsoft.

prøv at opgradere hos MS, så kan du sikkert vælge den der, alt efter hvilken
version du har...