Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fokusproblemer med 30D
Fra : BA

Dato : 20-12-07 08:45

Er der nogen i gruppen, der kender til fokusproblemer med et Canon EOS 30D?
Det er især tydeligt med en 24-80L optik.
Mvh
Bent

Fra : Thomas Kjær

Dato : 20-12-07 08:59

On 2007-12-20, BA <brarFJERN@OGFJERNos.dk> wrote:
> Er der nogen i gruppen, der kender til fokusproblemer med et Canon EOS 30D?
> Det er især tydeligt med en 24-80L optik.

Der er ikke nogle generelle problemer nej, men derfor kan det enkelte
hus jo fint være defekt.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Kim

Dato : 20-12-07 17:54

Jeg har ingen problemer.

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-12-07 18:30

"BA" <brarFJERN@OGFJERNos.dk> wrote in message
> Er der nogen i gruppen, der kender til fokusproblemer med et Canon EOS
> 30D?
> Det er især tydeligt med en 24-80L optik.

Du mener vel Canon 24-70 f/2.8L? Jeg har tidligere brugt min 20D, som har
samme AF som 30D med dette objektiv. Kan ikke der var nogen specielle
problemer.
Hvad er dine problemer? Det er nok bedre du beskriver dine problemer isf. at
spørge generelt.
Mvh,
Hans